Aπίστευτες καταγγελίες για τον σύζυγο της Βίκυς Καγιά: «Με έβριζε, με χτύπαγε, με απειλούσε»


Η πρώην σύζυγος και μητέρα των παιδιών του Ηλία Κρασσά κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα εναντίον του, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Πρώτο Θέμα.

Η Λίλα Μπάρλα κατέφυγε στη Δικαιοσύνη ύστερα από έναν διαπληκτισμό που είχε μαζί του στις 28 Ιουλίου 2014, λίγες μόνο ημέρες μετά από τον μυστικό γάμο του στο Παρίσι με την Βίκυ Καγιά.

Η ίδια καταγγέλλει πως της χτύπησε απροειδοποίητα στο σπίτι της το κουδούνι και όταν βγήκε στο μπαλκόνι για να δει ποιος είναι, της είπε: «Άνοιξε μωρή πατσαβούρα, γαμ@@@@, από μένα ζεις, είσαι ένα τίποτα», κάνοντας τόσο εκείνη όσο και τα παιδιά τους να αναστατωθούν.

«Η αντίδρασή μου ήταν να εξαπολύσω απειλές ότι θα καλέσω περιπολικό να τον απομακρύνει από την οικία μου, ενώ ο ίδιος, με πλήρη αναισθησία, απαντούσε πρόστυχα», τονίζει στην αίτηση ασφαλιστικών μέτρων.

Και κατόπιν προσθέτει: «Όταν του είπα να σεβαστεί το γεγονός ότι είμαι μητέρα των παιδιών του μου απάντησε “Στα αρχι@@@ μου αν είσαι μάνα των παιδιών μου, εγώ σαν υπάλληλο σε βλέπω μωρή, σε πληρώνω για να τα μεγαλώσεις, θα σε λιώσω εγώ, να μου το θυμηθείς και όποτε θέλω μπορώ να σου πάρω την επιμέλεια γιατί έχω χρήματα”».

Αυτή, όπως αναφέρει, η ίδια, δεν είναι η πρώτη φορά που καταφεύγει στη Δικαιοσύνη, αλλά κατά την διάρκεια του έγγαμου βίου τους τον είχε καταγγείλει για βίαιη και αντισυζυγική συμπεριφορά, καθώς και για ξυλοδαρμό.

Επιπλέον η ίδια υποστηρίζει πως πήρε τα παιδιά τους χωρίς να την ενημερώσει στο εξωτερικό, την ημέρα του γάμου του με την Βίκυ Καγιά και όταν εκείνη του τηλεφώνησε της απάντησε: «Άντε γαμ@@@@! Μην ξαναπάρεις μωρή καρ@@@@@».

Και όπως όλα δείχνουν, η συνέχεια θα δοθεί στα δικαστήρια.


peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου