Χωρισμός - ΒΟΜΒΑ για Ελληνίδα παρουσιάστρια! (φωτό)


Χωρισμός  για Ελληνίδα παρουσιάστρια

Μόλις χώρισε η Ελένη Τσολάκη από τον σύντροφό της και μίλησε για αυτήν την φάση της ζωής της:


«Άλλες φορές η προσωπική μας ζωή είναι σε καλή φάση και άλλες σε όχι και τόσο καλή, όπως συμβαίνει τώρα. Προσπαθώ να περνάω όμορφα και θέλω να γεμίσω τις μπαταρίες μου για τη νέα σεζόν που έρχεται», είπε χαρακτηριστικά και παραδέχτηκε ότι έχουν γίνει αλλαγές στην ζωή της:

«Έχουν γίνει αλλαγές, ναι. Η ζωή μου έχει διάφορες φάσεις, όπως όλων των ανθρώπων. Άλλες φορές είναι σε καλή φάση και άλλες σε όχι και τόσο καλή, όπως συμβαίνει τώρα. Προσπαθώ να περνάω όμορφα και θέλω να γεμίσω τις μπαταρίες μου για τη νέα σεζόν που έρχεται».

Η ίδια εξομολογήθηκε πως είναι άνθρωπος που υπεραναλύει τα πάντα σε φάσεις χωρισμού:

«Είμαι άνθρωπος που υπεραναλύει. Θέλω πρώτα να το ξεκαθαρίσω στο μυαλό μου, να το συνειδητοποιήσω, να στενοχωρηθώ, να πάρω το χρόνο μου. Δεν θέλω να τα «μπαλώνω», γιατί βγαίνουν μετά. Με βοηθά πάντα η δουλειά μου, οι φίλοι μου, η οικογένειά μου. Θέλω να γυρίζω σε οικεία περιβάλλοντα. Όπως και όταν δεν είμαι καλά εδώ στην Αθήνα, θέλω να επιστρέφω, έστω και για λίγο, εκεί που αισθάνομαι ασφάλεια».

Σήμερα ζει μια νέα φάση της ζωής της: «Διαφορετική, αλλά όμορφη. Ξεκουράζομαι, έχω χρόνο να δω τους δικούς μου, κάνω μικρές αποδράσεις. Είμαι πιο χαλαρή και ήρεμη».


filathlos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου