Συγκλονίζει γνωστός Έλληνας ηθοποιός: «Έχασα το δεύτερο παιδί μου. Ήταν ένας άγγελος»


Ποιος έκανε αυτή τη δήλωση;

Σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις του, ο Ανέστης Βλάχος άνοιξε την καρδιά του στην εφημερίδα «Espresso» και, μεταξύ άλλων, για την πιο άσχημη στιγμή στην προσωπική του ζωή.


«Όταν έχασα το δεύτερο παιδί από την πρώτη μου γυναίκα.Ήταν ένα κοριτσάκι, ένας άγγελος. Το χάσαμε από μια μορφή τύφου», εξομολογήθηκε ο ηθοποιός.

Αναφερόμενος στην οικογενειακή του κατάσταση σήμερα, ο ίδιος ανέφερε «Έχω έναν γιο, τον Ηρακλή, από τον πρώτο μου γάμο με την τραγουδίστρια Αναστασία Παπανδρόνη, ο οποίος είναι 44 ετών, και μία κόρη, την Έλλη, από τη δεύτερη σύζυγό μου, την ηθοποιό Μαίρη Γαρίτση, η οποία είναι 24 ετών».

Μιλώντας για τον συνονόματο εγγονό του, επεσήμανε «Ναι, τον Ανέστη, τον γιο του γιου μου. Από τον Ηρακλή, ο οποίος έχει χωρίσει από την πρώτη γυναίκα του, έχω τρία εγγόνια. Απέκτησε με άλλη σύντροφο ένα αγόρι κι ένα κορίτσι, τα οποία είναι ακόμη μικρά. Η κόρη μου δεν έχει παντρευτεί ακόμη».

Όσο για το αν ο Ανέστης τζούνιορ ασχολείται με το τραγούδι, αποκάλυψε «Ναι, δεν ξέρω τι θα κάνει τελικά, γιατί απ' αυτό το επάγγελμα δεν μπορείς πλέον να ζήσεις. Άμα η Ελλάδα δεν συνέλθει οικονομικά, αυτές οι δουλειές, οι καλλιτεχνικές, είναι της πείνας. Καλύτερα να μάθει μια τέχνη, για να βγάζει το μεροκάματο και να μπορεί να ζήσει».


faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου