Μαρία Χάνου: Δείτε την κούκλα κόρη της Ελισάβετ Κωνσταντινίδου στην πρώτη της επαγγελματική φωτογράφηση


Η Μαρία Χάνου, η 22χρονη κούκλα κόρη της Ελισάβετ Κωνσταντινίδου και του Ταξιάρχη Χάνου φωτογραφήθηκε για το Down Town και έδωσε την πρώτη της συνέντευξη στην Φανή Πλατσατούρα.

Η Μαρία, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στη μητέρα της και την απόφασή της να γίνει –τι άλλο;- ηθοποιός.


«Μπορεί οι γονείς μου να χώρισαν, αλλά συνέχισαν να μένουν και οι δύο στην ίδια περιοχή. Η βάση μου λοιπόν ήταν το σπίτι της μητέρας μου, αλλά πήγαινα πολύ συχνά στο σπίτι του μπαμπά μου. Δεν είναι δηλαδή ότι μου έλειψε η πατρική φιγούρα, λόγω του χωρισμού και όλα αυτά. Καμία σχέση. Έχω την πιο τέλεια μαμά του κόσμου. Με ρωτούν συνέχεια αν είναι τόσο εξωστρεφής όσο η Ζουμπουλία. Αυτό το “Ζουμπουλία” το ακούω συνέχεια από τους πάντες. Ακόμη και για μένα δεν λένε “η κόρη της Κωνσταντινίδου”, αλλά η κόρη της “Ζουμπουλίας”» παραδέχτηκε.


Και μπορεί οι γονείς της να είναι γνωστοί στο χώρο της υποκριτικής, ωστόσο εκείνη δεν τα βρήκε όλα τόσο εύκολα. «Έχω πάει σε οκτώ οντισιόν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη , δεν με πήραν σε καμία» εξομολογήθηκε και τόνισε ότι δεν της αρέσει να χρησιμοποιεί το όνομα της μητέρας της για να παίρνει τις δουλειές. «Δεν το κρύβω,αλλά δεν θα βγω και με την ταμπέλα. Να πάω και τι να πω δηλαδή, “Γεια σας είμαι η κόρη της Κωνσταντινίδου;”. Δεν βρίσκω κανένα λόγο. Ξέρω ότι αν το πω θα είμαι σε πλεονεκτική θέση, από τα υπόλοιπα 200 παιδιά που είναι εκεί για να πάρουν μια δουλειά. Θέλω να σταθώ στα δικά μου πόδια, για να τα καταφέρω με την αξία μου».



peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου