Πασίγνωστη ηθοποιός κυκλοφορούσε με πλαστές πινακίδες!!!


Οι πλαστές πινακίδες των αυτοκινήτων φαίνεται πως ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια τελευταία!
 Κατά λάθος προβλήματα με την δικαιοσύνη παραλίγο να είχε η ηθοποιός Δήμητρα Παπαδήμα, αφού ένα ζευγάρι πλαστών πινακίδων αυτοκινήτου ίδιο νούμερο με τον δικό της την έμπλεξαν άθελά της!


Για την ηθοποιό Δήμητρα Παπαδήμα, σύζυγο του Γιάννη Μποστατζόγλου, οι πινακίδες-μαϊμού με τον αριθμό της ήταν μια δυσάρεστη έκπληξη που ανακάλυψε και η ίδια τυχαία.

«Χρειάστηκε να πάω να βγάλω μια φορολογική ενημερότητα… ήταν να πάρω χρήματα από το δημόσιο που μου χρωστούσαν από το 2009.  Πήγα να βγάλω φορολογική ενημερότητα και δεν μου την έδωσαν γιατί λέει είχα εκκρεμότητα με τον Δήμο Χίου από το 2011 που εγώ δεν είχα πάει ποτέ στην ζωή μου στην Χίο», είπε η ηθοποιός στο STAR.

Τι και αν δεν είχε πάει στην Χίο ποτέ ως τότε; Πήρε κλήση για άλλο αυτοκίνητο, με ψεύτικες πινακίδες που είχαν ίδιο αριθμό με τον δικό της!

«Η κλήση έγραφε τον ίδιο αριθμό αυτοκινήτου, τα στοιχεία τα δικά μου, παράβαση για μη νόμιμες πινακίδες. Το μόνο που με έσωσε ήταν ότι ήταν άλλη μάρκα αυτοκινήτου. Τους είπα «αν αυτός όντως κυκλοφορεί με πλαστές πινακίδες και κάνει κάτι άλλο σοβαρό, χτύπα ξύλο, και έρθετε και πιάσετε εμένα με τις χειροπέδες θα πάθω εγκεφαλικό και θα πεθάνω!»

Η ηθοποιός λόγω του περιστατικού κινδύνευσε να μην πάρει τα χρήματα που της χρωστούσαν και να χρεωθεί επιπλέον την παράβαση.

«Θα τα έχανα τα λεφτά μου που μου χρωστούσε το δημόσιο και ήταν αρκετά. Ήθελα να τα βάλω δεν ξέρω με ποιον, ήμουν  έτοιμη να πάω να καθίσω έξω από το γραφείου του Υπουργού δημόσιας τάξης και των Οικονομικών μέχρι να δικαιωθώ. Και ας τα έχανα τα λεφτά μου!»

star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου