Έλληνας ηθοποιός δήλωσε πως είναι από τους πιο ακριβοπληρωμένους!!


Είναι πολλά τα λεφτά για τον...

Έχει φέρει άνω κάτω τα Κλεμμένα Όνειρα με την συμμετοχή του στο σήριαλ ενώ έχει αποκαλύψει ότι τα παιδικά του χρόνια ήταν πολύ ωραία, κάτι που οφείλεται σε ένα μεγάλο μέρος στον πατέρα του, τον οποίο ακόμη δεν μπορεί να πιστέψει ότι έχασε.

Ο λόγος για τον Παναγιώτη Μπουγιούρη, οποίος μίλησε για την τηλεόραση και δεν έκρυψε ότι οι αμοιβές του παραμένουν υψηλές.

Μπορεί να πρωταγωνιστεί σε μια από τις πιο επιτυχημένες σειρές της σεζόν, όμως αποκαλύπτει πως δεν παρακολουθεί τηλεόραση. «Δεν προλαβαίνω να δω τηλεόραση. Εδώ δεν έχω χρόνο να δω τις δικές μου σειρές όπου παίζω».

Μετά από την περίοδο, κατά την οποία τα τουρκικά σήριαλ μονοπωλούσαν την ελληνική τηλεόραση, ήρθε πάλι η άνθιση για τις ελληνικές παραγωγές. Ο ηθοποιός αποκάλυψε στον Ελεύθερο Τύπο ότι παρόλο που έχει βάλει πολύ νερό στο κρασί του, οι αμοιβές του παραμένουν σε πολύ καλό επίπεδο.«Έχω ακούσει καλά σχόλια για όλες τις νέες παραγωγές που παίζονται αυτή την περίοδο και αυτό είναι ευοίωνο, η τηλεόραση ξαναστέκεται στα πόδια της. Υπάρχει ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης. Εξακολουθώ όμως να έχω την τύχη να είμαι από τους πιο ακριβοπληρωμένους ηθοποιούς».



mustonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου