Μιμή Ντενίση: «Δεν περίμενα να φερθεί έτσι η Νατάσα»


Γιατί δεν ευοδώθηκε η συνεργασία τους;

Για τον λόγο που χάλασε η συνεργασία της με τη Νατάσα Θεοδωρίδου, αλλά και για τη σχέση με την κόρη της, Μαριτίνα, μίλησε η Μιμή Ντενίση σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «YOU».

«Δεν την έκανε μ' εμένα τη συμφωνία... Με στενοχώρησε όλο αυτό. Τη γνώμη, βέβαια, που έχω για εκείνη δεν την άλλαξε η απόφαση της. Είναι εξαιρετική τραγουδίστρια, τρομερή φωνή, αλλά δεν περίμενα να φερθεί έτσι. Δεν ξέρω τι φοβήθηκε! Μετά από τόσο καιρό που είχαμε δώσει τα χέρια, ζήτησε άλλα πράγματα και ακύρωσε τη συμφωνία που έκανε με το θέατρο», είπε χαρακτηριστικά για το άδοξο τέλος της συνεργασία της με την γνωστή τραγουδίστρια.

Όσο για την σχέση που έχει με την κόρη της, η ίδια αποκάλυψε «Την έχω ελεύθερη, με παρακολούθηση πολύ, δεν έχει μυστικά από μένα. θα μου πει τα πάντα. Είναι πολύ προστατευτική μαζί μου, θέλει να μη με στενοχωρεί, είναι ισορροπημένο παιδί».

Διαβάστε περισσότερα στο «YOU» που κυκλοφορεί!


fayesbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου