Πασίγνωστος ηθοποιός από τις «Τρίχες» τα χώνει σε Ανδρίτσου-Ρήγα: «Μου κουτσούρευαν σκηνές»


Επίθεση σε Ανδρίτσου - Ρήγα

Στον Αλέξανδρο Ρήγα και στην Βασιλική Ανδρίτσου «τα έχωσε» ο Παύλος Κοντογιαννίδης.
Ο ταλαντούχος κωμικός ηθοποιός, σε συνέντευξη του στην εκπομπή «Joins Us», μίλησε για την σειρά του ΑΝΤ1 «Τρίχες», η οποία θεωρούταν από τα δυνατά χαρτιά του καναλιού αλλά κατέληξε να πάει άπατη σε τηλεθέαση.


Σχολιάζοντας την συμμετοχή του στις «Τρίχες», ο Παύλος Κοντογιαννίδης δεν άντεξε να μην πετάξει τα καρφιά του στον σεναριογράφο (Ρήγα) και την πρωταγωνίστριας της σειράς (Ανδρίτσου), λέγοντας χαρακτηριστικά πως:

«Έλεγα την γνώμη μου αλλά στο τέλος έμενα πάντα εκνευρισμένος. Ήξερα πολύ καλά τι κάναμε στο γύρισμα και έβλεπα ότι ή κουτσούρευαν τις σκηνές μου ή τις αφαιρούσαν τελείως. Άλλο να διαβάζεις το σενάριο 50 σελίδες και να βλέπεις ότι στις 48 μιλάει η Ανδρίτσου και άλλο να το βλέπεις να παίζεται. Με έπαιρναν φίλοι και μου έλεγαν "θα σπάσω την τηλεόραση, τσιρίζουν όλοι”. Ήταν σαν να πνίγουν κοτόπουλα! Πήγα μια μέρα, έκανα δύο σκηνές και λέω "φεύγω, πάω στον Βαρνάβα έχω ένα χωράφι". Μου λέει η Βασιλική Ανδρίτσου "α ρε τυχερέ Παύλο εσύ πας τώρα πάνω στο βουνό". Λέω "κι εσύ μπορούσες να το κάνεις, αλλά εσύ μίλαγες άλλες 39 σελίδες στο επεισόδιο"! Και μου λέει "τι να κάνω; πες το στο αγόρι με τα μαύρα". Το αγόρι με τα μαύρα ήταν ο Αλέξανδρος ο γλυκός μου. Αλλά το αγόρι με τα μαύρα έγραφε για την κοπέλα τη μαυριδερή. Έτσι καταστράφηκε και ο ένας και ο άλλος»!

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO



star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου