Ο εφιάλτης της Ντούβλη – Ο πρώην σύντροφός της άρπαξε τον γιο τους


Σε εφιάλτη έμελλε να εξελιχθεί το παραμύθι που νόμιζε ότι θα ζούσε με τον «πρίγκιπα» της η Μαριάννα Ντούβλη που κατάφερε να κρατήσει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας το γεγονός ότι τον Σεπτέμβριο του 2014 έγινε μητέρα για δεύτερη φορά.

Όμως δύο χρόνια μετά υψώνει κραυγή απόγνωσης και καταγγέλλει τον εκατομμυριούχο Μεξικανό πρώην σύντροφό της ότι άρπαξε τον γιο τους και τον κρατάει βίαια μακριά της.

Η Μαριάννα διατηρούσε σχέση από το 2013 έως το 2015 με τον επιχειρηματία Χοσέ Αλμπέρτο Μασέδο Νοριέγα, με τον οποίο απέκτησε το αγοράκι τους, ονόματι Αλμπέρτο. Όπως δηλώνει η ίδια στην Espresso, έχει καταγγείλει τον εκατομμυριούχο για «απαγωγή και βίαιη κράτηση» του παιδιού.

Μετά την γέννηση του παιδιού η συμπεριφορά του εκατομμυριούχου όπως λέει η ίδια στην εφημερίδα άλλαξε δραματικά.

Γινόταν επιθετικός

«Φανταζόμουν ότι ένας άνθρωπος που ήθελε να κάνει μαζί μου ένα παιδί θα ήθελε να με παντρευτεί κιόλας. Εκείνος όμως όσο του ζητούσα να επισημοποιήσουμε τη σχέση μας γινόταν και πιο επιθετικός! Ασκούσε πάνω μου ψυχολογική βία και αφού γέννησα πέρασε και στη σωματική βία.

Έφτασε στο σημείο να με χτυπήσει και μπροστά στον μεγάλο μου γιο όταν είχε έρθει στο Μεξικό, γιατί με ζήλευε παθολογικά. Το χειρότερο απ όλα όμως ήταν ότι έκανε και χρήση απαγορευμένων ουσιών. Ζούσα μια κόλαση στα χέρια του» περιγράφει η Μαριάννα.

Η τελευταία πράξη του δράματος παίχτηκε τον Σεπτέμβριο του 2015. «Τότε ταξίδεψα στην Αθήνα από το Μεξικό μαζί με τον μεγάλο μου γιο, ο οποίος είχε περάσει μαζί μας τις καλοκαιρινές διακοπές του. Ο μικρός Αλμπέρτο έμεινε πίσω με τον Χοσέ Αλμπέρτο. Όταν αποφάσισα να επιστρέψω, εκείνος ακύρωσε το εισιτήριο μου και μπλόκαρε κάθε επικοινωνία μας, στο skype, στα social media, παντού! Το μόνο που είπε απ’ το τηλέφωνο «δεν θα βλέπεις πια το παιδί σου ούτε από το Skype». Προσπάθησα με κάθε τρόπο να επικοινωνήσω με το παιδί αλλά μάταια. Στην πορεία πληροφορήθηκα ότι έχει προσχωρήσει σε νέα σχέση. Μια άλλη γυναίκα ζει πλέον στο σπίτι και πιθανότατα το παιδί μου την φωνάζει «μαμά»! Δεν ξέρω τι να κάνω! Γι αυτό τον Ιούνιο που μας πέρασε απευθύνθηκα στον πρέσβη.  Δυστυχώς δεν έχω κανένα νέο ακόμα. Από την πρεσβεία στο Μεξικό μου είπαν ότι χρειάζονται πολλά χρήματα για να βάλεις κάποιον δικηγόρο εκεί, ενώ οι νόμοι είναι διαφορετικοί στο Μεξικό.

Σκέφτομαι να πάρω το αεροπλάνο και να πάω, αλλά χρειάζονται πολλά χρήματα για κάτι τέτοιο και έτσι τα χέρια μου είναι ‘δεμένα’», εξηγεί με απόγνωση.



Πηγή: iciao.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου