«Κάθε φορά που έπαιρνε ναρκωτικά γινόταν ένα τέρας. Δεν ήταν η μητέρα μας»


«Δεν ήταν η μαμά μας, η μαμά που μας μεγάλωνε»

Την ημέρα που η Ντέμι Μουρ κυκλοφόρησε την αυτοβιογραφία της, μάθαμε απίστευτες λεπτομέρειες για τη ζωή της.


Οι αντιδράσεις και τα σχόλιο πολλά και γι’ αυτό η Ντέμι Μουρ αποφάσισε να εμφανιστεί στην εκπομπή της Τζέιντα Πίνκετ Σμιθ, μαζί με τις κόρες της, ώστε να ακουστεί και η ιστορία από την δική τους πλευρά. Η Ντέμι Μουρ ποτέ δεν έκρυψε πως ήταν εθισμένη στις ουσίες και έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε πως έζησαν οι κόρες της την εξάρτηση της.


«Ήταν σαν ξαφνικά να έδυε ο ήλιος, σα να σκοτείνιαζε και να εμφανιζόταν ένα τέρας. Σκεφτόμουν ότι είτε η μητέρα μου θα πεθάνει και δεν θα είμαι εκεί, νιώθοντας ένοχη για την υπόλοιπη ζωή μου ή θα είμαι εκεί. Θα είμαι εκεί για να δω αυτή την εικόνα της μητέρας μου, που δεν θα φύγει ποτέ από το μυαλό μου», είπε η Ταλούλα Γουίλις και η αδερφή της Ράμερ δήλωσε: «Θύμωνε πάρα πολύ..! Τη θυμάμαι ταραγμένη, με εμάς να την αντιμετωπίζουμε σα να ήταν εκείνη το παιδί. Δεν ήταν η μαμά μας, η μαμά που μας μεγάλωνε. Ανησυχούσα μήπως μου επιτεθεί, όταν έβλεπα τα μάτια της να μικραίνουν και να μη μας μιλάει μ’ αυτό το ανατριχιαστικό τρόπο. Ήταν αλλόκοτο, πολύ παράξενο».

Πηγή: marymary.gr

1 σχόλιο :