Πρόκειται για μια διαφήμιση κινητής τηλεφωνίας. 6 εκατομμύρια κλικ στο διαδίκτυο μέσα σε λίγες μέρες.
Κι όμως δεν είναι το προϊόν αυτό καθαυτό που έκλεψε την παράσταση, αλλά… ένα άλλο μήνυμα, κοινωνικό, ανθρώπινο, βαθιά συγκινητικό. «Η προσφορά είναι η μεγαλύτερη επικοινωνία» αναγράφει η λεζάντα κάτω από το τρέιλερ και τα μάτια δεν μπορούν να συγκρατήσουν τα δάκρυα.
Οι υπεύθυνοι της εταιρείας αναφέρουν πως ο βασικός στόχος τους ήταν να κινητοποιήσουν τον κόσμο που θα τη δει για λίγη περισσότερη καλοσύνη, αγάπη προς το συνάνθρωπο, αισθήματα ευγνωμοσύνης και ειλικρινούς ανταπόδοσης στο καλό που μας προσφέρεται. Γιατί σίγουρα δεν αρκεί η συγκίνηση μερικών δευτερολέπτων που θα ξεχαστεί αμέσως μετά, αλλά η βαθύτερη επίγνωση του ποιοι είμαστε και ποιος ο ρόλος μας σ” αυτό το ταξίδι που λέγεται ζωή.
infokids.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου