Κωνσταντίνα Σπυροπούλου Η φωτογράφιση με μαγιό και η περιπέτεια με την υγεία της


Η Κωσνταντίνα Σπυροπούλου μίλησε στο Big Fish για τη διατροφή της και το πρόβλημα υγείας που πέρασε, ενώ έκανε τον απολογισμό της τηλεοπτικής χρονιάς.

Η παρουσιάστρια του Alpha δήλωσε για την πρώτη της σεζόν στο Μες Στην Καλή Χαρά: «Δεν μπορώ να την κρίνω εγώ. Δεν είμαι ούτε ειδική, ούτε αντικειμενική. Υπάρχουν άλλοι άνθρωποι που βλέπουν καλύτερα και με διορθώνουν. Σαφώς έχω ακόμα δρόμο μπροστά μου. Αλλά νομίζω ότι ήταν μια βουτιά στα βαθιά. Έμαθα πολλά πράγματα. Ήταν σίγουρα μια εμπειρία που μου άφησε πολλά θετικά», ενώ για το πώς αντιμετωπίζει η οικογένειά της αυτό το εγχείρημα, η ίδια είπε: «Γενικά είναι άνθρωποι πολύ προσγειωμένοι και χαμηλών τόνων, οι οποίοι ναι μεν με ενθαρρύνουν για το νέο μου ξεκίνημα και είναι χαρούμενοι για αυτό, αλλά δεν με ανεβάζουν και στον έβδομο ουρανό. Μου επισημαίνουν συνεχώς πράγματα, με κρατάνε προσγειωμένη. Είναι πολύ αυστηροί κριτές με πολλά, με το ντύσιμο μου, το στήσιμο μου, την παρουσίασή μου, τις συνεντεύξεις μου. Δεν έχω αναθέσει σε κάποιον άλλον να φροντίζει για την εικόνα μου».



Για τα αρνητικά σχόλια που έχουν γίνει για την ίδια, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου απάντησε: «Νομίζω κάποιος έχει πει ότι σπαταλάς χρόνο και ενέργεια στο να ακούς ή να ενημερώνεσαι για όλες τις κακές κριτικές που εκφράζονται για σένα από την ενέργεια που χρειάζεσαι για να γίνεσαι καλύτερος. Θέλω να χρησιμοποιήσω εποικοδομητικά την ενέργεια που έχω μέσα μου ως άνθρωπος. Θέλω να τη διοχετεύω σε όμορφα πράγματα, στο να καλυτερεύω, να κάνω τις δραστηριότητες μου, να περνάω όμορφες στιγμές, ώστε να αντλώ ενέργεια για να μπορώ να τη δίνω».



Καταλήγοντας, η ίδια αναφέρθηκε στο πρόβλημα που αντιμετώπισε με τον θυρεοειδή της και το οποίο επηρέασε αρκετά τη σιλουέτα της: «Θέλοντας και μη, επειδή αντιμετώπισα ένα πρόβλημα υγείας, το οποίο δυσχεραίνει πολύ το βάρος μου και τη σωματοδομή μου. Ο θυροειδής είναι ένας αδένας τον οποίο έχουμε όλοι μας. Εγώ για κάποιον λόγο έπρεπε να τον αφαιρέσω και το έκανα. Αλλά επηρεάζει πολλά πράγματα, πάρα πολλά. Είναι, λένε, η βενζίνη του οργανισμού. Είναι ένα πρόβλημα που μπορεί να καταβάλλει την ψυχολογία. Και όταν μου συνέβη κάποιοι μου έλεγαν “κρίμα, είσαι πολύ νέα για να περνάς όλη αυτή τη διαδικασία”, “γιατί να τύχει σε σένα” και τέτοια. Νομίζω ότι πρέπει να μάθομε να ζούμε με αυτά που παθαίνουμε!».


yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου