ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ Η ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ: «Έχασα δύο παιδιά σε προχωρημένη εγκυμοσύνη»


Για την δύσκολη περίοδο κατά την οποία προσπαθούσε να μείνει έγκυος μίλησε σε συνέντευξή της η
Ελένη Πετρουλάκη, αποκαλύπτοντας ότι πριν αποκτήσει τις κόρες της είχε δύο αποτυχημένες εγκυμοσύνες.

«Δύο φορές έχασα παιδί που κυοφορούσα σε σχετικά προχωρημένη εγκυμοσύνη. Ήμουν χάλια ψυχολογικά όταν συνέβη. Ήταν οδυνηρό. Δεν θέλω να σκέφτομαι αυτή την περίοδο της ζωής μου. Ήταν ιδιαίτερα δύσκολη και δεν επιθυμώ να θυμάμαι το παρελθόν», είπε.

Μάλιστα εκείνη την περίοδο ήταν που άλλαξε όλη τη θεωρία της για τη γυμναστική και ασχολήθηκε με τη γιόγκα, που τη βοήθησε να βρει μια ισορροπία.


Η γνωστή γυμνάστρια μίλησε όμως και για τις προσπάθειες που έκανε να αποκτήσει παιδί με εξωσωματική γονιμοποίηση.

«Γέννησα τέσσερα παιδιά με φυσιολογικό τρόπο, ενώ οι γιατροί μου είχαν αποκλείσει την εγκυμοσύνη. Δεν είχα τίποτα στην ουσία και με έβαλαν στη διαδικασία να κάνω μια σειρά από πράγματα που δεν χρειάζονταν. Όλα συνέβησαν από λάθος τους. Οι περισσότεροι θεωρούν ότι γέννησα τα παιδιά με εξωσωματική γονιμοποίηση. Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να το πω, αν όντως είχε γίνει έτσι», είπε.

Τώρα πάντως οι τέσσερις κόρες της είναι η ζωή της.

«Βλέπω πια αλλιώς τη ζωή μέσα από τα μάτια τους. Έχει ουσιαστικό νόημα η ύπαρξή μου. Είμαι πιο υπεύθυνος άνθρωπος. Η επαγγελματική καταξίωση έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα. Τον πρώτο ρόλο στη ζωή μου έχουν τα παιδιά», τόνισε.


Δεν έκρυψε δε, ότι ο γάμος της πέρασε κρίση, η οποία ευτυχώς ξεπεράστηκε.

«Πέρασε κρίση ο γάμος μου, όπως όλα τα ζευγάρια. Όποιος πει ότι δεν του έχει συμβεί λέει ψέματα. Όταν έχει κάνει ένα γάμο από καψούρα, πάθος, αγάπη και έρωτα δεν χωρίζεις. Σε ενώνουν αρκετά διαφορετικά πράγματα με τον άνθρωπό σου. Εγώ δεν παντρεύτηκα για την φιγούρα, ούτε έψαχνα την έξυπνη λύση. Δεν κοίταξα τίποτα όταν είδα τον Ίλια. Ήταν η ουσιαστική επιλογή μου», είπε.

Πάντως η Ελένη Πετρουλάκη δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να κάνει και πέμπτο παιδί, αφού τόσο η ίδια, όσο και ο σύζυγός της θέλουν πολύ ένα αγοράκι.


«Από τη ζωή μου σήμερα λείπει ένα αγοράκι. Αν θέλει ο Θεός και μπορώ ακόμη λόγω ηλικίας, θέλω να κάνω ένα ακόμα παιδάκι. Η Halle Berry και η Monica Bellucci έκαναν τα παιδιά τους στα 46 τους χρόνια», είπε, αποκαλύπτοντας ότι η ίδια είναι 42, οπότε έχει ακόμα περιθώριο για να το προσπαθήσει.


Πηγή: Εγώ Weekly

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου