«Άγρια» επίθεση του Νίκου Οικονομόπουλου: Είναι καραγκιόζης και δημοσιογραφάκι (video)


Ο Νίκος Οικονομόπουλος μίλησε στον Τάσο Τρύφωνος και στην εκπομπή που έχει ο γνωστός παρουσιαστής και ραδιοφωνικός παραγωγός στο ΡΙΚ1, με τίτλο «Τετ-α-τετ», και ξεσπάθωσε κατά του ανθρώπου που είχε βγάλει το δημοσίευμα για σεξουαλικά βοηθήματα και την εισαγωγή στο νοσοκομείο.
 Χειμαρρώδης ο Νίκος Οικονομόπουλος βρήκε την ευκαιρία να ξεσπάσει για τα όσα αναληθή γράφονταν για εκείνον πριν από 2 περίπου μήνες και την εισαγωγή στο νοσοκομείο από ατύχημα με σεξουαλικό βοήθημα, που ήταν σαφής υπαινιγμός για τη σεξουαλικότητά του. «Εκείνες τις ημέρες ήμουν πολύ εκνευρισμένος, γιατί όταν ένας δημοσιογράφος, δημοσιογραφάκι, χωρίς να έχει στοιχεία για αυτά που γράφει, είτε βάζει το όνομά του είτε όχι, για μένα είναι καραγκιόζης. Γιατί; Έχει κανένας το ιατρικό μου απόρρητο που θα βγει και θα πει ότι εισήχθη ο Οικονομόπουλος στο νοσοκομείο με σεξουαλικά βοηθήματα και τελοσπάντων όλα αυτά που γράψανε; Αν έχεις το ιατρικό μου απόρρητο εσύ που τα έγραψες αυτά, να το φέρεις και να το δείξεις στον κόσμο, προκαλώ τον οποιονδήποτε. Δεν το έκανε κανένας. Με φωτογράφισε όμως 100%». Ο τραγουδιστής μίλησε επίσης και για τη στάση του απέναντι στους ομόφυλους: «Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους γκέι, κανένα απολύτως. Γνωρίζω πολλούς ανθρώπους στο χώρο μου που είναι γκέι, δεν έχω κανένα πρόβλημα και μιλάω μαζί τους. Δεν έχω φίλους γκέι, αλλά έχω ανθρώπους στην δουλειά που είναι εξαιρετικοί και κάνουν την δουλειά τους πολύ καλά και συμπεριφέρονται απέναντί μου πολύ καλά. Δεν με ενδιαφέρει τι κάνει ο άλλος και δεν με αφορά. Αδερφές αποκάλεσα αυτούς που αποκάλεσαν εμένα αδερφή. Δεν παίρνω πίσω τίποτα από όσα είπα αλλά δεν μου αρέσει να με προκαλούν χυδαία».

Πηγή: KoolNews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου