Μιχάλης Stavento: Γιατί όταν είδε τη Βανδή ήθελε να βάλει τα κλάματα;(video)


Όλα όσα αποκάλυψε στο Όλα τρέλα.
Τα πρώτα του συναισθήματα του στο The Voice και συγκεκριμένα όταν είδε ποιος θα κάθεται δίπλα του εκμυστηρεύτηκε ο Μιχάλης Stavento. Ο δημοφιλής coach του talent show βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή του Θέμου Αναστασιάδη "Όλα τρέλα" και αποκάλυψε για την Δέσποινα Βανδή:"Στην αρχή, όταν με βάλαν δίπλα στη Δέσποινα... ήξερα πως ο Αντώνης και η Μελίνα είναι πιο προσιτοί, γιατί είχα και εγώ την αίσθηση ότι η Δέσποινα είναι λίγο πιο απόμακρη. Κι όταν είδα την καρέκλα μου δίπλα στης Δέσποινας, εντάξει ήθελα να βάλω τα κλάματα, γιατί λέω έχω που έχω όλα αυτά τα άγχη αν θα το κάνω καλά αυτό το πράγμα και είμαι και καινούριος σε αυτό, με βάλαν και δίπλα στη Δέσποινα; Τι χαβαλέ θα μπορούσα να κάνω; Τώρα δε θέλω να φύγω δίπλα από τη Δέσποινα για κανένα λόγο".





faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου