Δείτε πως ο Γιώργος Τσαλίκης «κάρφωσε» την εγκυμοσύνη της Ελένης Μενεγάκη (video)


Μετά την Κατερίνα Ζαρίφη, ο τραγουδιστής «μαρτύρησε» το ευτυχές γεγονός.

Στην πρεμιέρα του Πάνου Κιάμου στο «Club 22» βρέθηκε ο Γιώργος Τσαλίκης και μίλησε στις τηλεοπτικές κάμερες για την σχέση με την σύζυγό του, Δώρα, το ενδεχόμενο απόκτησης ενός τέταρτου παιδιού, ενώ αποκάλυψε εμμέσως και την εγκυμοσύνη της καλής του φίλης, Ελένης Μενεγάκη.

«Τη γυναίκα μου την ερωτεύτηκα πάρα πολύ. Όταν ήμασταν φοιτητές, εκείνη κοιμόταν και εγώ καθόμουν το βράδυ και της έκανα πρόγραμμα σε κασέτες. Μίλαγα σε ένα κασετοφωνάκι για να τα βρίσκει το πρωί. Της έχω πει ότι αν ήταν τραγουδίστρια, δεν θα ερχόμουν να την δω γιατί κάθε βράδυ θα τσακωνόμουν», είπε χαρακτηριστικά ο γνωστός τραγουδιστής, ενώ στη συνέχεια αποκάλυψε το «μυστικό» του γάμου τους, λέγοντας «Δεν έχει καμία σχέση η Δώρα σαν γυναίκα μου και η Δώρα σαν μάνα των παιδιών μου. Τα έχω ξεχωρίσει, γι΄αυτό και μπορούμε και περνάμε καλά όταν ήμαστε οι δυο μας. Δεν είναι η μανούλα των παιδιών μου μόνο. Είναι το κορίτσι μου».

Στην συνέχεια, αναφερόμενος στο ενδεχόμενο ενός τέταρτου παιδιού, ο ίδιος πέταξε την… σπόντα τους για την εγκυμοσύνη της Ελένης Μενεγάκη. «Γεννάει πολύς κόσμος. Στατιστικά, με μια συγκεκριμένη γυναίκα που δεν το έχει δηλώσει ακόμα, έχουμε διαφορές έξι με εφτά μήνες στις εγκυμοσύνες. Με το που είδα ότι “μπορεί να”… λέω…”λες να”; Ποτέ μην λες ποτέ! Δεν είναι προτεραιότητα μου, αλλά αν έρθει ένα παιδάκι, φυσικά και θα το κρατήσουμε, και φυσικά θα το αγαπήσουμε», δήλωσε με ειλικρίνεια.

Όταν οι δημοσιογράφοι τον ρώτησαν αν αναφέρεται σε ξανθιά παρουσιάστρια, εκείνο απάντησε με νόημα «Ε… Ναι!».

Δείτε το βίντεο:



faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου