Αποκάλυψη: Η Βέφα δεν πτοείται και επανέρχεται στην TV!


Μετά από τέσσερα χρόνια τηλεοπτικής απουσίας, η Βέφα Αλεξιάδου επιστρέφει στη μικρή οθόνη και μάλιστα δριμύτερη.
Η διάσημη τηλεμαγείρισσα ουδόλως φαίνεται να έχει πτοηθεί από τον πρόσφατο χαμό των δύο της παιδιών. Κοιτάζει αισιόδοξα το μέλλον και προχωρά αφήνοντας πίσω της τις τραγικές στιγμές που έζησε...

Πιο συγκεκριμένα, η Βέφα Αλεξιάδου αποκάλυψε στην εφημερίδα Espresso: «Έκανα μια πρώτη κουβέντα με τον σταθμό και συμφωνήσαμε να κάνουμε ένα νέο ραντεβού τις προσεχείς μέρες. Προηγείται το μνημόσυνο για τις σαράντα μέρες από τον θάνατο της Άντζυς, γι' αυτό ζήτησα παράταση χρόνου. Αυτό που πρότεινα ήταν να εμφανίζομαι κάθε Σαββατοκύριακο».

Δεν θα μπορούσε βέβαια να μην αναφερθεί στην αγαπημένη της κόρη και συνεργάτιδά της Αλεξία: «Τι ωραία θα ήταν να έχω κοντά μου την Αλεξία και να μαγειρέψουμε μαζί. Αλλά δεν ζει το κοριτσάκι μου. Τι όμορφες εκπομπές έχουμε κάνει! Σε μισή ώρα φτιάχναμε δύο φαγητά! Για μένα η δουλειά είναι φάρμακο για την ψυχή μου και μόνο έτσι μπορώ να ξεχνάω για λίγο τον πόνο, γιατί με απορροφά πλήρως. Και μου δίνει χαρά, γιατί αυτό που κάνω το αγαπώ. Δεν είναι επάγγελμα για μένα η μαγειρική, είναι αγάπη».


imerisia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου