Ανδριάνα Μπάμπαλη: Αυτός είναι o επί 12 χρόνια σύντροφός της που δεν έχουμε δει ποτέ!


Η Ανδριάνα Μπαμπαλή μετρά ήδη 16 χρόνια πετυχημένης πορείας στον χώρο της μουσική, ωστόσο ποτέ δεν είδαμε την προσωπική της ζωή να βγαίνει προς τα έξω.

Η τραγουδίστρια αποκάλυψε στο περιοδικό ΕΓΩ πως: «Τα τελευταία 12 χρόνια είμαι σε μία σχέση. Αυτή είναι η αγάπη της ζωής μου. Είναι περίεργο ότι δεν έχουμε παντρευτεί. Είμαστε τόσο καιρό μαζί και όλοι απορούν που δεν έχουμε προχωρήσει σε γάμο. Είμαστε και οι δύο Ζυγοί και λίγο αναβλητικοί ως τύποι. Από τα δύο πρώτα χρόνια λέμε ότι θα παντρευτούμε, αλλά δεν το έχουμε αποφασίσει ακόμα. Ο σύντροφός μου είναι μουσικός. Είναι ο Άκης Κατσουπάκης που συμμετέχει στον τελευταίο μου δίσκο, όπως και σε άλλων συναδέλφων».



govastileto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου