Πανευτυχής η Ζέτα Δούκα, είναι 5,5 μηνών έγκυος [εικόνες]


Σύμφωνα με πληροφορίες του YOU, η Ζέτα Δούκα περνάει την πιο ευτυχισμένη περίοδο της ζωής της καθώς είναι ήδη 5,5 μηνών έγκυος και περιμένει το πρώτο της παιδί.


To παιδί είναι καρπός του έρωτά της με τον γυμναστή-φυσιοθεραπευτή Μιχάλη Χατζαντωνά.



Η διάσημη ηθοποιός είχε μιλήσει πρόσφατα στο «Eγώ weekly»:

"Eδώ και πολλούς μήνες, συνέβη αυτό που δεν πίστευα, νιώθω την ανάγκη να βάλω πλέον σε προτεραιότητα την απόκτηση ενός παιδιού. Με τις κατάλληλες προϋποθέσεις πάντα, που έχουν να κάνουν με την ύπαρξη συντρόφου.

Γιατί εγώ δεν θέλω να κάνω ένα παιδί για να το μεγαλώσω μόνη μου. Θέλω το παιδί μου να έχει πατέρα και εγώ ένα σύντροφο με τον οποίο θα επικοινωνούμε και θα το μεγαλώνουμε μαζί" εξομολογήθηκε.

"Το μητρικό ένστικτο μου χτύπησε την πόρτα! Είμαι 40 χρονών και τα περιθώρια στενεύουν".






Στα αριστερά της φωτογραφίας ο σύντροφος της Ζέτας Δούκα, Μιχάλης Χατζαντωνάς

Παρούσα και στον Μαραθώνιο: 





Ο Μιχάλης Χατζαντωνάς: 








Φωτογραφίες: NDP



Πηγή:iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου