H Μαρία Σολωμού έκοψε πρώτη φορά τα μαλλιά της καρέ για καλό σκοπό: Δείτε το νέο της look!


ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΕΝΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ

Για έναν περίεργο λόγο οι συναντήσεις μας με τη Μαρία Σολωμού από τότε που γνωριστήκαμε, ειδικά για να κάνουμε συνεντεύξεις, είναι μεταμεσονύκτιες. Έτσι έγινε και αυτή τη φορά. Κι ας μη μας πίστευε ο Πάνος Μουζουράκης, όταν την πήρε τηλέφωνο να δει πού είναι («μα κάνει, αγάπη μου, ο κόσμος τέτοια ώρα συνέντευξη;») Nαι, Πάνο κάνει, μαζί ήμασταν πράγματι.

Η Μαρία έχει τελειώσει πριν από λίγο το μάθημά της στη δραματική σχολή Ίασμος και φοράει το αγαπημένο της school girl outfit ‒κοντό, πολύ κοντό σορτσάκι, με Τ-shirt, διχτυωτό καλτσόν καιUgg μπότες‒, λίγες μόλις ώρες αφότου έχει κόψει τα μαλλιά της για να τα προσφέρει στο πρόγραμμα «Χάρισε Δύναμη» από το Άλμα Ζωής, σε συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος και το Pantene. Το πρόγραμμα αυτό, όπως εξηγεί η Μαρία, προτρέπει τις γυναίκες να μακρύνουν, να κόψουν και να δωρίσουν τα μαλλιά τους για να γίνουν περούκες από φυσική τρίχα, που θα δοθούν στις γυναίκες που δοκιμάζονται από τον καρκίνο. Τα μαλλιά που δωρίζονται συλλέγονται από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής» και αποστέλλονται σε κατασκευαστή περουκών. Τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν από την πώλησή τους θα επιδοτήσουν την αγορά περουκών για γυναίκες που πάσχουν από καρκίνο και βρίσκονται σε χημειοθεραπεία.

«Την ώρα που με κούρευαν είχα μια μεγάλη χαρά, καθώς είναι σαν να βάζω κι εγώ το δικό μου λιθαράκι για κάτι πολύ σημαντικό» μου λέει η Μαρία. «Όταν είδα το τελικό αποτέλεσμα, ξαφνικά άρχισα να γελάω, γιατί έχω να με δω έτσι από το σχολείο! Δεν με ένοιαξε πώς θα φαινόμουν ‒παρόλο που για μένα τα μαλλιά είναι σημαντικά, γιατί είναι σήμα κατατεθέν της εικόνας μου στη δουλειά‒ ούτε πώς θα τα φτιάχνω. Έχω συνηθίσει το ατημέλητο λουκ κι έτσι θα συνεχίσω. Όταν μου έκαναν την πρόταση, επειδή είχα πλήρη άγνοια, νόμιζα ότι θα έπρεπε να τα κουρέψω σε αγορίστικο στιλ. Όμως ούτε και τότε με ένοιαζε, παρόλο που τα μαλλιά μου είναι σγουρά και μακραίνουν δύσκολα. Όταν έμαθα ότι ουσιαστικά κόβονται 20 πόντοι, η μόνη μου ανησυχία ήταν μήπως δεν είχα τους πόντους που χρειαζόταν. Τώρα υποστηρίζω ότι κάθε γυναίκα που έχει τη δυνατότητα είναι σημαντικό να προσφέρει αυτούς τους 20 πόντους μαλλιών, που για μια άλλη γυναίκα είναι τόσο σημαντικοί ώστε μπορούν να της αλλάξουν όλη τη ζωή».

Την Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου στο ΑΒ Βασιλόπουλος της Εθνικής Οδού (20ό χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας, μετά την Κηφισιά) οι ειδικοί της Pantene, με επικεφαλής το hair expert Χρήστο Καλλανιώτη, θα κουρεύουν δωρεάν όσες γυναίκες θέλουν να προσφέρουν τα μαλλιά τους στο Άλμα Ζωής για τις γυναίκες που πάσχουν από καρκίνο.

Δείτε καρέ καρέ τη Μαρία Σολωμού να κόβει τα μαλλιά της κι ευχόμαστε να γίνει το δικό σας παράδειγμα προς μίμηση
















Διαβάστε όλη τη συνέντευξη στο People, που κυκλοφορεί αυτή την Κυριακή, μαζί με το Πρώτο Θέμα.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου