H Άννα Παναγιωτοπούλου ξεσπά για τον Αλέξανδρο Ρήγα: Είναι ένα τέρας


Δεν δίνει συχνά συνεντεύξεις, αλλά όταν το κάνει, η Άννα Παναγιωτοπούλου πάντα έχει να πει κάτι που θα συζητηθεί.
Αυτή τη φορά έκανε μία συγκλονιστική εξομολόγηση για τη δικαστική διαμάχη της με τον Αλέξανδρο Ρήγα αλλά και για το πως βρήκε νεκρό το σύζυγό της. Η αγαπημένη ηθοποιός μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Αποκαλυπτικά».

«Είμαι χήρα οκτώ μήνες. Έγινε ξαφνικά, δεν το περίμενε κανείς. Έφευγα εγώ και του λέω «φεύγω», μου λέει «φεύγω κι εγώ» και γύρισα και τον βρήκα πεθαμένο. Ήταν ένα σοκ πολύ μεγάλο και για μένα και για το παιδί μου και για την εγγονή μου»», περιγράφει η Άννα Παναγιωτοπούλου.

Για τη δικαστική διαμάχη με τον γνωστό σκηνοθέτη και ηθοποιό, είπε: «Είναι απάτη! Μου πήρε το έργο, έχει πάρει αυτός τα δικαιώματα του έργου και μπορεί να το ανεβάσει όποτε θέλει και με άφησε χωρίς δουλειά. Δεν είναι παρεξήγηση, είναι ένα τέρας. Έχω πάει ήδη δικαστικά και περιμένω να προχωρήσει.»


http://taz.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου