Πασίγνωστος Έλληνας τραγουδιστής εργάζεται στον παιδικό σταθμό της συζύγου του


Έγινε γνωστός στο ευρύ κοινό στα τέλη της δεκαετίας του ’90 με τις μεγάλες επιτυχίες του Φοίβου, που έκαναν αίσθηση και τραγουδιούνται μέχρι και σήμερα.

Ο τραγουδιστής Γιώργος Λεμπέσης, μετά από ένα διάστημα απουσίας, έκανε το δισκογραφικό του comeback, ωστόσο παράλληλα ασχολείται και με κάτι εντελώς διαφορετικό. Διατηρεί μαζί με τη σύζυγό του, Σοφία Τραντίδου, παιδικό σταθμό στην Κηφισιά.


Ο Γιώργος Λεμπέσης «ανοίγει» την καρδιά του στην Freddo και μιλά για το αλλιώτικο επαγγελματικό του βήμα, με αφορμή την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

«Είμαι πολύ πιεσμένος, γενικότερα. Είναι η πρώτη εβδομάδα που ξεκινήσαμε στο σχολείο, γιατί εμείς ως παιδικός σταθμός ανοίγουμε πιο νωρίς, από τις αρχές Σεπτεμβρίου, και οπωσδήποτε υπάρχει μεγάλη πίεση. Κατά τα άλλα, όμως, είμαστε πάρα πολύ ικανοποιημένοι» λέει χαρακτηριστικά στην Σπυριδούλα Τριάντου και συμπληρώνει: «Είναι ο πέμπτος χρόνος τώρα, ήταν το όνειρο της συζύγου μου, της Σοφίας, που είναι εκπαιδευτικός και θα έλεγα ότι μου έχει δώσει μεγάλη χαρά, γιατί κάθε μέρα ακούω πολλές καλημέρες και εισπράττω πολλά παιδικά χαμόγελα».


Και κατόπιν εξομολογείται: «Είμαι συνέχεια στο σχολείο, εκτός αν έχω συναυλίες και βρίσκομαι εκτός Αθηνών. Συμμετέχω με διάφορους τρόπους, όμως το κυριότερο είναι ότι κάνουμε αρκετές φορές ηχογράφηση στα παιδιά, παιδικές παραστάσεις σε ό,τι αφορά το μουσικό κομμάτι, οπότε υπάρχει πολλή δουλειά».



peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου