Ελληνίδα δημοσιογράφος μπήκε στο νοσοκομείο στον 6ο μήνα της εγκυμοσύνης της!


Δύσκολες ώρες για την έγκυο δημοσιογράφο

Στο νοσοκομείο βρίσκεται για ακόμη μία φορά η Φωτεινή Ψυχίδου, η οποία διανύει τον έκτο μήνα της εγκυμοσύνης της.


Η δημοσιογράφος, που περιμένει το παιδί του Δημήτρη Κοργιαλά, έχει δηλώσει πως περνάει δύσκολη εγκυμοσύνη, με αποτέλεσμα ο οργανισμός της να ταλαιπωρείται.

«Με έχει διαλύσει αυτή η εγκυμοσύνη, έχω χάσει πολλά κιλά, έχω ταλαιπωρηθεί, κάνω εμετούς, έχω αφυδατωθεί, έχω μπει στο νοσοκομείο για να πάρω ορούς... ο γιος μου είναι μία ταλαιπωρία», είχε δηλώσει στην εκπομπή «Το πρωινό».

Την Δευτέρα, η Φωτεινή Ψυχίδου μπήκε και πάλι στο νοσοκομείο, ωστόσο, δεν δείχνει να μην χάνει το χιούμορ της, γράφοντας στο Facebook:

«Και που σαι Κυρ Στέφανε… Κάνε τους όρους έξι, δώσε και λίγη αντιβίωση και βαλε και αντιπηκτικές ενεσούλες… Θα το κάψουμε απόψε κυρ Στέφανε».



Πηγή:.iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου