Μαρία Μπεκατώρου: Τι απαντά σε όσους λένε πως… την ψώνισε και μεγαλοπιάστηκε;


Σε όσους την κατηγορούν πως «μεγαλοπιάστηκε» και την «ψώνισε» μετά την μεταγραφή της από το «Τηλε-Άστυ» στον ΑΝΤ1, απαντά η Μαρία Μπεκατώρου:

«Απλώς δεν με ξέρουν. Στη ζωή μου, δεν υπήρξα ποτέ μου φιλόδοξη, γι΄αυτό μου πήρε 20 χρόνια για να γίνω γνωστή. Δεν κυνήγησα ποτέ την προβολή και τη δημοσιότητα. Τέτοιες εμμονές δεν είχα. Θα τις αποκτήσω τώρα;»

Ωστόσο όπως λέει, μέχρι να πάρει την απόφαση της μεταγραφής, έσπασε τα νεύρα του συζύγου της:

«Τον Αντώνη μου τον τρέλανα. Του τσάκισα το νευρικό σύστημα μέχρι ν΄αποφασίσω!»

Τέλος, δηλώνει τυχερή που στη ζωή της έχει:

«Έναν σύντροφο που με λατρεύει και τον λατρεύω. Έχω επίσης και τη μανούλα μου, αλλά και τη δουλειά μου που υπεραγαπώ. Ας μην είμαστε αχάριστοι».

Πηγή: TV Έθνος

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου