Μαρία Μπακοδήμου: «Έχω κάνει τρεις φορές μπότοξ»


H Μαρία Μπακοδήμου θεωρείται μια από τις πιο ακομπλεξάριστες γυναίκες στην τηλεόραση, αφού πάντα μιλά ανοιχτά για όλα.
Η παρουσιάστρια φαίνεται πως έχει κερδίσει τον χρόνο, αφού κάθε μέρα εμφανίζεται και πιο όμορφη. Στο παρελθόν έχει δηλώσει πως θα έκανε παρεμβάσεις πάνω στο πρόσωπο της αρκεί να μην παραμορφωνόταν.
Συνέντευξη έδωσε σε γνωστό περιοδικό και δήλωσε: "Έχω κάνει τρεις φορές botox αλλά δεν πιστεύω ότι με τις επεμβάσεις καθυστερείς τον χρόνο ή δεν του επιτρέπεις να σε αλλάξει. Δεν γίνεται να είσαι πενήντα και να μην φαίνεται. Το πολύ πολύ να δείχνεις πενήντα με φουσκωμένα χείλη και τσίτα δέρμα», λέει σε γνωστό εβδομαδιαίο περιοδικό.
Η παρουσιάστρια είναι ευγνώμων για τη ζωή της: «Ξυπνάω κάθε πρωί χαρούμενη. Έχω πολλούς λόγους να είμαι ευγνώμων για όσα έχω. Τουλάχιστον μια φορά την ημέρα, ευχαριστώ το Θεό για τη ζωή που μου έχει χαρίσει», λέει, ενώ μιλά και για τις ανασφάλειές της. «Να είμαι ηλικιωμένη χωρίς έσοδα. Με στεναχωρεί, με πληγώνει πάρα πολύ η εικόνα των ανθρώπων που είναι στην τρίτη ηλικία, παίρνουν συντάξεις πείνας και δεν έχουν την δυνατότητα ν’ αγοράσουν ούτε τα φάρμακά τους»


mustonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου