Δείτε τον 15χρονο γιο του Στράτου Τζώρτζογλου και της Μαρίας Γεωργιάδου




 Το πρώην ζευγάρι φωτογραφίζεται με τον γιο τους


Για πρώτη φορά, ο Στράτος Τζώρτζογλου με την πρώην σύζυγό του Μαρία Γεωργιάδου και τον 15χρονο γιο τους, Αλκιβιάδη, φωτογραφίζονται στο περιοδικό ΟΚ.

Οι δυο ηθοποιοί έχουν χωρίσει από το 2004 όμως η αγάπη και η εκτίμηση που έχουν ο ένας για τον άλλον είναι μεγάλη. Ο  Στράτος Τζώρτζογλου και η Μαρία Γεωργιάδου μίλησαν για τον γιο τους και όπως παραδέχτηκε η ηθοποιός, ο δικός της ρόλος είναι να βάζει τα όρια στον Αλκιβιάδη, ενώ ο Στράτος είναι αυτός που συνήθως ανατρέπει τα δεδομένα. Κάτι που σύμφωνα με την Μαρία είναι ισορροπημένο.



"Η συμπεριφορά του Στράτου είναι πιο χαλαρή, πιο «αλήτικη», ενώ εγώ είμαι αυτή που θα ακολουθήσει το πρόγραμμα. Μου αρκεί που ξέρω ότι περνάνε ωραία μαζί".
Ο ηθοποιός αναφερόμενος στον γιο του είπε: "Με τον Αλκιβιάδη γίνομαι κι εγώ παιδί. Έχει τον ίδιο τσαμπουκά που είχα και εγώ όταν ήμουν στην ηλικία του. Όταν βάζει κάτι στο μυαλό του, δεν θα σταματήσει πριν το φέρει εις πέρας".






faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου