Β. Περρής: Ξεσπά για την κόντρα του με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου!



Ο Βαγγέλης Περρής βρέθηκε στο "Μίλα" το απόγευμα της Παρασκευής και μίλησε για την κόντρα του με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου.
"Το θέμα το δικό μου ποιο είναι; Δεν είναι ο Γρηγόρης, αλλά ότι έχει παραφραστεί η δήλωσή μου και το ποιος είμαι απέναντι στον κόσμο τελικά. Θέλω να το αποκαταστήσω αυτό. Του έχουν γράψει τόσα, για να απαντήσει σε μένα πάει να πει ότι προσεβλήθη λίγο περισσότερο. Αυτό που έκανε ο Γρηγόρης είναι να εντάξει τις δηλώσεις μου σε μια γενικότερη επίθεση εναντίον του. Ότι είμαι δηλαδή ένας τόσο τιποτένιος άνθρωπος που, επειδή κάνουμε και οι δυο ραδιόφωνο το πρωί, τον ζηλεύω και επίτηδες ασχολούμαι μαζί του. Ακριβώς τα ίδια που έχω πει για άλλους παρουσιαστές, ακριβώς τα ίδια είπα και για τον Γρηγόρη. Εγώ δεν έχω αλλάξει».

Όσο για αυτά που ισχυρίστηκε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, ότι δηλαδή ο Βαγγέλης Περρής τον κατηγόρησε για στημένα παπαράτσι φωτογραφικά αφιερώματα σε περιοδικά, ο δεύτερος εξήγησε: «Υπάρχουν μερικές φωτογραφίες που είναι καραστημένες. Δεν με ενδιαφέρει ποιος πρωταγωνιστεί, απλά είναι γεγονός. Μετά από αυτό, η απάντηση του Γρηγόρη θα είναι πως τα λέω αυτά για εκείνον και να πάω να ρωτήσω τους παπαράτσι γιατί φωτογραφίζουν εκείνον και όχι εμένα. Πρέπει να 'χεις μεγάλη παρεξήγηση στη ζωή σου. Να θεωρείς, δηλαδή, ότι οι άνθρωποι όλοι ευχαριστιούνται να βλέπουν τον εαυτό τους τυπωμένο. Είναι λίγο κακό όλο αυτό ρε παιδί μου».



markos.tv

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου