Αλέξης Γεωργούλης: “Ο πρώτος μου έρωτας μου… έφαγε τρία χρόνια. Κοιμόμουν και ξυπνούσα με τη σκέψη της”




Περάσατε κατάθλιψη από το τέλος ενός μεγάλου έρωτα;

Ναι, το ένιωσα. Ήμουν σπίτι μου, χωρίς να κάνω τίποτα. Ο πρώτος μου έρωτας μου… έφαγε τρία χρόνια. Κοιμόμουν και ξυπνούσα με τη σκέψη της. Δεν ήταν επιλογή μου. Συνέβη και δεν μπορούσα να το αλλάξω. Προσπάθησα να διαφοροποιήσω τα πράγματα. Τότε ήμουν σχετικά ανώριμος με τα συναισθηματικά μου. Αρχικά δεν αποδεχόμουν το τέλος του. Το μυαλό μου ήταν κολλημένο σ’αυτήν τη γυναίκα. Έπειτα τα πρώτα δύο χρόνια συνειδητοποίησα ότι εάν δεν το αποδεχτώ, δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα. Τότε με πάτησε, με ισοπέδωσε.

Αυτά δήλωσε ο Αλέξης Γεωργούλης σε συνέντευξή του στο περιοδικό "Εγώ" και τον δημοσιογράφο Γιάννη Βίτσα.






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου