Τζόυς Ευείδη: "Έχω τρελή κατάθλιψη και τάσεις αυτοκτονίας. Είμαι γεροντοκόρη"


Για την κατάθλιψη, τα σοβαρά οικονομικά προβλήματα αλλά και για τις τάσεις αυτοκτονίας που έχει μίλησε η Τζόυς Ευείδη σε πρόσφατη συνέντευξή της.


Μιλώντας στην εκπομπή Fthis.tv, η ηθοποιός μίλησε για την άσχημη φάση που περνά στη ζωή της το τελευταία διάστημα. "Όπως όλοι οι Έλληνες, έχω τρελή κατάθλιψη, απόγνωση και τάσεις αυτοκτονίας. Στερούμαι τα πάντα πια. Δεν έχω λεφτά ούτε για να πάρω ταξί να πάω να δω μια φίλη μου στο Μαρούσι".

Η ίδια συνέχισε λέγοντας πως περνά κατάθλιψη ύστερα από το χαμό των μελών της οικογένειάς της. Παράλληλα, δήλωσε πως δεν είναι καθόλου επιτυχημένη: "δεν είμαι καθόλου επιτυχημένη. Δε μπορώ να ζήσω με τα λεφτά που βγάζω".

Η ηθοποιός αναφέρθηκε και στην αποβολή που είχε πριν από αρκετά χρόνια, γεγονός που την έκανε να μην ξαναπροσπαθήσει να κάνει παιδί. "Είμαι γεροντοκόρη, μόνη μου με γατιά και σκύλους. Έχω τον ανθρωποδιώχτη δεν με θέλει κανείς πια. Μόνο οι γάτες και οι σκύλοι με αγαπάνε", κατέληξε.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου