Ανδρέας Γεωργίου Ο χαμός του πατέρα του και η ζωή του αδερφού του με τον ιό του AIDS


Ο Ανδρέας Γεωργίου μίλησε στο ΕΓΩ! Weekly για τη συγκλονιστική ιστορία της οικογένειάς του, για την οποία ο ίδιος είχε μιλήσει δημόσια όταν συμμετείχε στο talent show “Dream Show” του Alpha στο οποίο αναδείχθηκε νικητής.

Για την επιλογή του να παραδεχθεί δημοσίως πως ο πατέρας του και ο αδελφός του είναι φορείς του ιού του AIDS, ο γνωστός ηθοποιός είπε: «Το έκανα σε ένα φιλικό περιβάλλον, μιας καινούριας οικογένειας, που θεωρούσα ότι με στήριζε, με συμβούλευε και την εμπιστευόμουν. Έπρεπε να είμαι πιο καχύποπτος και να είχα προστατεύσει πράγματα. Στην τελική, μου βγήκε σε καλό, γιατί ξεπέρασα κάποια ταμπού σε προσωπικά θέματα, που δεν ήμουν άνετος στο να τα συζητήσω ελεύθερα. Μου έκανε καλό στο να μην ντρέπομαι , να μην κρύβω το ποιος είμαι», ενώ σχετικά με το αν μετάνιωσε για αυτή τη δημοσιοποίηση της οικογενειακής ιστορίας του πρόσθεσε: «Το αντίθετο. Λειτούργησε θετικά. Ο κόσμος με αγκάλιασε και δεν με απέρριψε. Ο μεγάλος μου φόβος ήταν να ζήσω την απόρριψη».

 Σχετικά με την εποχή που έμαθε για την ασθένεια του πατέρα του και του αδελφού του, ο Ανδρέας Γεωργίου ανέφερε:

«Ήμουν δέκα ετών», τονίζοντας παράλληλα: «Όταν μοιραστείς με τον κόσμο ένα τέτοιο γεγονός, λειτουργεί ως παράδειγμα για ανθρώπους που το βιώνουν μόνοι τους. Έχουν επικοινωνήσει πολλοί μαζί μου, που έχουν AIDS, και ήθελαν να μοιραστούν το πρόβλημά τους. Ένιωσα ευθύνη απέναντί τους».

 Στη συνέχεια, ο ίδιος αποκάλυψε πως έχασε τον πατέρα του πρόσφατα: «Toν έχασα πριν από σχεδόν δύο μήνες, την 1η Μαΐου […] Δεν το περίμενα. Ήταν ξαφνικό. Ο ιός του AIDS δεν ήταν ο λόγος που έφυγε από τη ζωή. Αντιμετώπισε ένα άλλο πρόβλημα υγείας. Το τελευταίο διάστημα ήρθαμε πολύ κοντά. Μιλήσαμε για πολλά πράγματα. Επειδή ήμουν δίπλα του στις τελευταίες του στιγμές, θεωρώ ότι είναι ακόμα μαζί μου. Έφυγε και άφησε πίσω το στίγμα του πολύ δυνατά».

 Όσο για τη ζωή του, στο πλευρό του οροθετικού αδελφού του, ο ίδιος πρόσθεσε: «Είναι απόλυτα συνειδητοποιημένος. Είναι πολύ δυνατός και υγιής. Ζει μια φυσιολογικότατη ζωή. Είμαστε πολύ κοντά. Δουλεύουμε μαζί. Και τα δύο αδέλφια μου είναι κινηματογραφιστές. Είμαστε πολύ δεμένοι. Ο αδελφός μου ζει, ονειρεύεται, έχει στόχους, καταφέρνει πράγματα, γίνεται καλύτερος κάθε μέρα. Είναι παράδειγμα για ανθρώπους που περνούν αυτό το πρόβλημα και θεωρούν ότι δεν μπορούν να ονειρευτούν, ότι είναι μάταιο να κάνουν σχέδια. Σήμερα το να είσαι οροθετικός δεν είναι τόσο σοβαρό, όσο το να έχεις μια άλλη απλή ασθένεια», εξηγώντας παράλληλα: «Εγώ ζω με τον αδελφό μου. Είναι είκοσι δύο ετών. Τρώμε από το ίδιο πιάτο, πίνουμε από το ίδιο ποτήρι. Δεν είναι ένας ιός που μεταδίδεται με την επαφή. Ο πατέρας μου ήταν παντρεμένος επί δεκαπέντε χρόνια με τη γυναίκα του, η οποία είναι υγιέστατη».

 yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου