Χριστίνα Λαμπίρη: Η μεγάλη μάχη με τα κιλά εν όψει της πρεμιέρας της


Η Χριστίνα Λαμπίρη είναι από τις γυναίκες που της αρέσει το καλό φαγητό και προσπαθεί να μην ασχολείται με την αλήθεια της ζυγαριάς.

Με τα κιλά της δίνει μάχη εδώ και πολλά χρόνια, αλλά αυτή τη φορά έχει βάλει στόχο να δει τον εαυτό της όπως επιθυμεί. «Είναι μία αδυσώπητη μάχη που κρατάει χρόνια η δική μου με τα κιλά», δήλωσε η παρουσιάστρια στο περιοδικό OK!.

«Κατά καιρούς έκανα διάφορες ανοησίες όπως για παράδειγμα να τρώω επί μία εβδομάδα μία χορτόσουπα με σέλινο, ντομάτα, καρότα και διάφορα άλλα λαχανικά. Το αποτέλεσμα ήταν να χάνω κάποια κιλά και να παίρνω περισσότερα μετά. Οι άνθρωποι που έχουν τάση για πάχος όπως εγώ, πρέπει να αλλάξουν διατροφικές συνήθειες», τονίζει η παρουσιάστρια.

Ωστόσο εξομολογείται παράλληλα ότι ο διαιτολόγος είναι χρήσιμος στη ζωή της, καθότι χρειάζεται κάποιον να την…πιέζει!

«Όλοι ξέρουμε τι πρέπει να τρώμε για να αδυνατίσουμε αλλά αν δεν έχω το δερβέναγα από πάνω μου να με ζυγίζει κάθε εβδομάδα για να ελέγχει το βάρος μου, δεν μπορώ να λειτουργήσω».

Αν και τα τελευταία χρόνια πήρε κάποια κιλά, έχει αποφασίσει να γυρίσει όπως τη θυμόμασταν, μαζί με το comeback της στη μικρή οθόνη.

«Τα δύο τελευταία χρόνια που ήμουν πίσω από το γραφείο του δελτίου ειδήσεων, αφέθηκα και πήρα κάποια κιλά. Έχω ξεκινήσει ήδη διατροφή και έχω βάλει στόχο μέχρι την πρεμιέρα μου να τα χάσω. Αυτός ο χρόνος θα με βρει ανανεωμένη σε όλα τα επίπεδα».


koolnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου