Η απάντηση της Μελέτη για την προσωπική της ζωή


H Ελεονώρα Μελέτη σχολίασε τα δημοσιεύματα που αφορούν τη προσωπική ζωή και το φημολογούμενο ειδύλλιό της με τον ποδοσφαιριστή του Εργοτέλη Ανδρέα Μπουχαλάκη.

«Εγώ δεν το καταλαβαίνω αυτό. Αφού είναι "γάτες" οι συνάδελφοι στην πιάτσα και ξέρουν πολύ καλά όταν πραγματικά κάτι παίζει ή δεν παίζει στα προσωπικά κάποιων ανθρώπων» σχολίασε η 35χρονη παρουσιάστρια, ενώ πρόσθεσε σχετικά με τη φωτογραφία που η ίδια είχε ανεβάσει στο Instagram με τον νεαρό ποδοσφαιριστή Ανδρέα Μπουχαλάκη και αποτέλεσε αφορμή για φήμες περί σχέσης μεταξύ τους: «Δεν δείχνεις τον σύντροφό σου στα social media. Δεν τον βγάζεις ξαφνικά φόρα παρτίδα. Εμένα, για παράδειγμα, μου χρέωσαν ως σύντροφο έναν πολύ καλό μου φίλο, ποδοσφαιριστή, πολύ καλό παιδί... Αλλά δεν θα έβγαινα φωτογραφία στο instagram με τον σύντροφό μου και να την ποστάρω σε ένα social site [...] Δεν βγαίνω με ποδοσφαιριστή, αλλά έχω πολλούς φίλους

thestival.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου