Η Υρώ Μανέ μιλάει για την σχέση που έχει με την κόρη της


Η δημοσιότητα δεν άλλαξε την ζωή της Υρώς Μανέ, αλλά ούτε και της οικογένειάς της.

Η ηθοποιός μίλησε στο Λοιπόν για τον τρόπο που μεγάλωσε την κόρη της Φαίδρα και την σχέση που έχουν. "Όσο πιο ήσυχος και σεμνός είναι ένας άνθρωπος, τόσο πιο καλά είναι τα πράγματα δίπλα του, δεν υπάρχει λόγος για κραδασμούς, μέσα από την δημοσιότητα, δεν μου αρέσει, δεν είναι του χαρακτήρα μου. Κυρίως αυτό, το οποίο είναι αποτέλεσμα προσωπικής δουλειάς και αντίληψης, που την έχει δουλέψει ο καθένας καιρό μέσα του. Όταν ήρθε η προβολή, δεν έγινε και τίποτα, το αντιμετώπισε σαν μια ωραία φάση, θετικό για τη δουλειά μου και οι κόποι που ανθίζουν μέσα από αυτή την αποδοχή", δήλωσε η ηθοποιός και συνέχισε: "Η Φαίδρα είναι 17 τώρα και είμαι πανετευχής με την κόρη μου. Μαζί της μαθαίνω πράγματα, όπως ότι έχει σχέση με το Διαδίκτυο, με βάζει σε αυτό τον κόσμο. Μέσα από εκείνη μαθαίνω πράγματα πολύ σύγχρονα". Η Υρώ Μανέ αποκάλυψε ότι η κόρη της έχει κλείσει στην μουσική και βρίσκει δύσκολο το επάγγελμα του ηθοποιού, γιατί πρέπει να μαθαίνει πολλά πράγματα απ' έξω. Τέλος, η Φαίδρα μιλάει στην μαμά της για την προσωπική της ζωή και αυτό είναι κάτι που αρέσει στην ηθοποιό.


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου