Μαρία Μπεκατώρου: "Κάνω μπότοξ 8 χρόνια. Δεν χάνω τις εκφράσεις, αλλά το μέτωπο είναι τσιμπημένο"


Το γλυκό και πάντα χαμογελαστό “κορίτσι” της τηλεόρασης, που διατηρεί ακόμη και στα 39 χρόνια την παιδικότητα της, έχει τον τρόπο να μας εκπλήσσει ευχάριστα κάθε φορά που δίνει συνέντευξη.
Έτσι και τώρα, στο ΟΚ! που κυκλοφορεί η Μαρία Μπεκατώρου, το “καρντάσι” της διπλανής πόρτας μιλάει για το νέο τηλεοπτικό της ξεκίνημα, τα μπότοξ και τις φιλίες που έχει συνάψει σε αυτόν τον αδηφάγο χώρο της showbiz.

Ποιος είχε την ιδέα να βγεις στην πρεμιέρα με την ένεση του μπότοξ;

(Γελάει.) Το συζητήσαμε με τον Γρηγόρη (σ.σ. Αρναούτογλου) ο οποίος έχει πολλές ιδέες, το σκέφτηκα κι εγώ, βγήκα και το έκανα. Γενικά, αυτοσαρκαζόμαστε πολύ στην εκπομπή και καλό είναι να μην έχεις δεύτερες σκέψεις σε τέτοια θέματα.

Παραδέχτηκες πάντως ότι κάνεις μπότοξ εδώ και οκτώ χρόνια. 

Ο Γρηγόρης με ρώτησε. Ε, κι εγώ του απάντησα!

Πάντως τώρα που σε κοιτάζω, δεν βλέπω ακινητοποιημένο πρόσωπο. Μια χαρά διατηρείς τις εκφράσεις σου.

Όχι, προς Θεού! Βέβαια, είναι λίγο τσιμπημένο το μετωπάκι.

Αυτοσαρκάζεσαι συχνά για το ύψος σου. Αν ήσουν πέντε πόντους ψηλότερη λοιπόν τι θα έκανες;

Άμα ήμουν πέντε πόντους ψηλότερη, θα φόραγα τακούνια και θα ήμουν ακόμα ψηλότερη και θα έφτανα τις ψηλές φίλες μου. Όλες έχουν δικαίωμα στα τακούνια, αλλά οι κοντές ακόμη μεγαλύτερο.

Διάβασα πρόσφατα ότι δίνεις ραντεβού με τη Δούκισσα Νομικού για να φτιάξετε μαζί τα νύχια σας. Τόσο στενές φίλες είστε;

Είμαστε φίλες και τυχαίνει καμιά φορά, επειδή πηγαίνουμε στο ίδιο μέρος, να συναντιόμαστε εκεί. Για τα νύχια όμως, όχι, δεν δίνουμε ραντεβού.

Έχεις αρκετούς φίλους από τον καλλιτεχνικό χώρο;

Αμέ, βέβαια και έχω. Τη Φαίη Σκορδά τη θεωρώ φίλη μου, το ίδιο την Κατερίνα Καινούργιου, τη Δούκισσα Νομικού, τον Μιχάλη Μουρούτσο και ο Χρήστος Χολίδης είναι αδελφός μου.

Διαβάστε περισσότερα στο ΟΚ! που κυκλοφορεί:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου