Ναταλία Δραγούμη Η σχέση που τη στιγμάτισε: «Ήταν με τους δικούς του όρους»


Η Ναταλία Δραγούμη βρέθηκε στο πλατό της εκπομπής «Πρωινό mou» και μίλησε
με τον Πέτρο Κωστόπουλο και την Τζένη Μπαλατσινού για τη νέα παράσταση των Ρήγα-Αποστόλου στην οποία πρωταγωνιστεί αλλά και για τη σχέση που την στιγμάτισε, τη δημιουργία οικογένειας και τις δηλώσεις του Μητροπολίτη Σεραφείμ κατά της ψήφισης του συμφώνου συμβίωσης για τα ομόφυλα ζευγάρια.

 Ως έφηβη, σκεφτόταν το ενδεχόμενο απόκτησης παιδιών; «Πάντα ήθελα να κάνω οικογένεια και παιδιά. Μου το έλεγε η μάνα μου ακόμα και όταν ήμουν πολύ μικρή. Όχι για να έκανα εκείνη τη στιγμή, αλλά ήθελε πάντα να το ‘χω στο μυαλό μου. Αντιδρούσα άλλα ήξερα ότι θα ‘ρθει η στιγμή και θα το κάνω».

Η σχέση που την ταλαιπώρησε στο παρελθόν: «Σε μία σχέση μου όντως ταλαιπωρήθηκα. Με στιγμάτισε. Ελπίζω τα παιδιά μου να μην περάσουν αντίστοιχη φάση. Είναι μια παιδική αθωότητα, αυτή που είχα, και ήταν εύκολο να πληγωθώ. Δεν ήταν μια απιστία, ήταν απλά μια σχέση με τους δικούς του όρους. Ήμουν μικρή και είχα παραμερίσει τον εγωισμό μου και έκανα ό,τι μου έλεγε. Ήταν μια σχέση on off. Έκλαιγα στη μητέρα μου και δεν ήξερε τι να κάνει. Μου έλεγε για τον εγωισμό και την περηφάνια, αλλά δεν καταλάβαινα»

Με αφορμή τις δηλώσεις του Σεραφείμ που μίλησε για αφορισμό όσων βουλευτών ψηφίσουν υπέρ του συμφώνου συμβίωσης, η Ναταλία Δραγούμη δήλωσε: «Είναι πεπαλαιωμένα πράγματα αυτά. Θέση δημοσίως δε θέλω να παίρνω σε όλα τα θέματα αλλά για το συγκεκριμένο δε συμφωνώ σε αυτά που είπε ο Σεραφείμ. Δεν πιστεύω καθόλου σε αυτό το ρατσισμό, να είναι «αυτοί» και "εμείς". Για μένα το μόνο αρνητικό είναι τα ψυχολογικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν επειδή μπορεί η κοινωνία να τους βάλεις το περιθώριο. Στη δουλειά μας είναι σε υψηλές θέσεις γιατί είναι άνθρωποι με υψηλή αισθητική και είναι πολυτάλαντοι. Σε άλλες δουλειές όμως… Το μοναδικό αρνητικό είναι ότι δεν μπορούν να κάνουν παιδιά, χάνουν κάτι, ένα κομμάτι».


yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου