Κατερίνα Ζαρίφη: «Στο σύντροφο μου, αρέσουν οι καμπυλάτες γυναίκες!»


Τρία χρόνια ζευγάρι με τον σύντροφο της Γιάννη είναι η Κατερίνα Ζαρίφη, και πλέον νιώθει έτοιμη να κάνει το επόμενο βήμα μαζί του:

«Το σίγουρο είναι ότι δεν θ΄αρνιόμουν ένα παιδί μαζί του. Μπορείς ν΄ακουμπήσεις πάνω του. Είμαι σίγουρη ότι θα είμαι καλή μαμά. Τα αγαπώ βαθιά τα παιδιά, και μακάρι. Θα ήθελα πολύ να μου συμβεί».


Παράλληλα, λέει πως τη θέλει εμφανισιακά ο καλός της:

«Του γούστου του είναι οι καμπυλάτες γυναίκες και όχι μόνο λόγω εμού. Παρόλο που όταν βγει έξω με φίλους θα κοιτάξει μια γυναίκα 50 κιλά και θα πει “πο πο… μια γυναικάρα”, πιστεύω ότι σε άλλα δωμάτια του σπιτιού, επιλέγει την πιο καμπυλάτη».


Στη συνέχεια, γυρίζει το χρόνο πίσω και λέει πως γνωρίστηκαν:

«Ήμουν σε μια δουλειά, και έτυχε να επισκεφθεί το χώρο. Τον είδα και έπαθα σοκ. Σκούνταγα τις άλλες, και ζητούσα στοιχεία. Δόξα τω θεώ, του έκανα και εγώ κλικ, δεν πήγε στα χαμένα. Αλλά μετά χαθήκαμε, παρότι εκείνος με έψαχνε. Την πρώτη μέρα που έκανα ραδιόφωνο, έλαβα ένα μήνυμα στο σταθμό και έτσι βγήκαμε ραντεβού. Το τόλμησα με τη μία. Μέσα σε μια βδομάδα, ήμασταν ζευγάρι».

Εκτός πάντως από την Κατερίνα Ζαρίφη, και οι γονείς της λατρεύουν το Γιάννη:

«Του έχουν απεριόριστη λατρεία. Σε σημείο που θέλουν να βλέπουν περισσότερο το Γιάννη, παρά εμένα».

Πηγή: You

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου