«Στο πατρικό μου σπίτι δεν είχαμε ούτε ρεύμα». Ποιος πασίγνωστος Έλληνας καλλιτέχνης το είπε;


Ο πασίγνωστος Έλληνας καλλιτέχνης παραχώρησε μία συνέντευξη στο περιοδικό «ΕΓΩ» και στον δημοσιογράφο Γιάννη Βίτσα και μεταξύ άλλων μίλησε για τα δύσκολα παιδικά του χρόνια...

Βιώνουμε την πιο δύσκολη περίοδο της χώρας σε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο. Φτάσατε ποτέ σε οικονομικό τέλμα;

«Μεγάλωσα στο Μενίδι. Στο πατρικό μου σπίτι δεν είχαμε ούτε ρεύμα. Ήταν αυθαίρετο. Οι γονείς μου ήταν εσωτερικοί μετανάστες, δεν είχαν ρήματα για κάτι άλλο. Η περιοχή δεν είχε ρεύμα. Τόσο εγώ όσο και ο Μπάμπης Στόκας μεγαλώσαμε σε πολύ σκληρές γειτονιές. Περάσαμε πάρα πολύ δύσκολα χρόνια. Όλη μας η ζωή ήταν μια βιοπάλη. Ήμασταν πολύ τυχεροί που κάναμε μουσική αργότερα, έπειτα από πολλά χρόνια και σκληρό αγώνα».

Αυτά δήλωσε ο Φίλιππος Πλιάτσικας σε πρόσφατη συνέντευξή του...


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου