Έλληνας ηθοποιός αποκαλύπτει: «Έκανα πολλά στη γυναίκα μου. Μου άρεσαν οι γυναίκες και δυστυχώς την πλήγωσα πολλές φορές»


Μια εξαιρετικά αποκαλυπτική συνέντευξη παραχώρησε γνωστός Έλληνας ηθοποιός στο περιοδικό Omikron.
Αναλυτικά ο ίδιος είπε:
Στη δεύτερη γυναίκα σας τι ήταν αυτό που σας κέντρισε το ενδιαφέρον;
Η ομορφιά της. Η Αλίκη πάντα ήταν μινιόν γυναίκα, ήταν και μικρότερή μου…
Έχετε διαφορά ηλικίας; 
Δέκα χρόνια. Θα πω και κάτι που πρώτη φορά λέω… Κάτι που σκέφτομαι εντονότερα τώρα που μεγάλωσα… Της έκανα πολλά. Και αυτής της γυναίκας πρέπει να της κάνω άγαλμα και να την προσκυνώ. Εκτός του ότι μου μεγάλωσε 3 υπέροχα παιδιά, την έκαψα.
Δηλαδή; 
Μου άρεσαν οι γυναίκες… Και δυστυχώς την πλήγωσα πολλές φορές… Ξέρω ότι ήταν λάθος. Ζήσαμε μια ωραία ζωή εκτός απ’ εκείνες τις φορές που την πλήγωνα. Δυστυχώς εμείς οι άντρες είμαστε πολυγαμικά ζώα…
Υποθέτω για να σας δέχεται πίσω, σας αγαπούσε.
Και της χρωστώ πολλά. Ακόμα και εδώ που βρίσκομαι η Αλίκη ήταν πάντα δίπλα μου, με στήριζε χωρίς να παραπονιέται. Η γυναίκα παίζει σημαντικό ρόλο σε έναν άντρα και στο πού θα φτάσει.
Απ’ την άλλη, τα παιδιά σας πώς έβλεπαν αυτές τις εξωσυζυγικές περιπέτειες σας; 
Ποτέ δεν συζητήσαμε μπροστά στα παιδιά. Ποτέ! Μου τα έλεγε όταν μέναμε οι δυο μας και 'γω έλεγα πως ήταν η τελευταία φορά που έκανα βλακεία. Ό,τι και να έκανα στη ζωή μου πάντα είχα την οικογένειά μου πρώτα. Μπορεί να έφαγα πολλά χρήματα σε γυναίκες αλλά ποτέ δεν στέρησα την οικογένειά μου. Τους σπούδασα, τους βοήθησα οικονομικά και μετά όλα τα άλλα.

O λόγος για τον Γιώργο Ζένιο!


govastileto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου