Πηνελόπη Αναστασοπούλου: Έχει κάνει κρυφό γάμο;


Πώς είναι στην προσωπική της ζωή η Πηνελόπη Αναστασοπούλου;

«Είμαι ευτυχισμένη και περνάω πάρα πολύ καλά, αλλά δεν θέλω με το δάχτυλο να δείξω ποιος είναι ο άνθρωπος μου, αν θέλει, έχει το δικαίωμα να το κάνει μόνος του. Μπορώ να σου πω ότι είμαι υπερβολικά περήφανη για τον σύντροφο που έχω δίπλα μου», λέει στο περιοδικό You ενώ αποκαλύπτει αν έχει κάνει κρυφό γάμο! «Το έχω πει πολλές φόρες στο παρελθόν ότι δεν θα κάνω έναν συμβατικό γάμο. Δεν θα δώσω λογαριασμό σε κανέναν, ούτε στους γονείς μου γι' αυτό. Ο γάμος είναι μία πολύ προσωπική υπόθεση και αφορά μόνο δύο ανθρώπους, κανέναν άλλον. Δεν μου αρέσει ότι πρέπει να υπογράψω κάποια χαρτιά για να αποδείξω ότι είμαι με έναν άνθρωπο», καταλήγει.


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου