Παρουσιάστρια χαρακώθηκε για να αποδείξει στον σύντροφό της πως τον αγαπάει


Δέιτε όσα αποκάλυψε η ίδια για το περιστατικό!

Ο λόγος για την 61χρονη Sharon Osbourne, η οποία γυρνώντας τον χρόνο 34 χρόνια πίσω, αποκάλυψε στον αέρα της εκπομπής της «The Talk» πως είχε χαρακώσει τα χέρια της για έναν άντρα, προκειμένου να του αποδείξει την αγάπη της.


«Ήμουν 27 και ο Ozzy ήταν παντρεμένος τότε, με δυο παιδιά. Εγώ ήμουν single και wild. Είχαμε βγει λοιπόν ένα βράδυ, και έτσι όπως ήμασταν πιωμένοι, άρχισε να μου λέει στις 4 το πρωί, ότι η σχέση μας δεν θα κρατήσει για πολύ, αρχίζοντας να με ρωτάει πόσο τον αγαπώ. Τότε εγώ του απάντησα πως “θα έκανα τα πάντα για σένα. Σε λατρεύω. Θα έδινα για σένα και την ζωή μου!” Πήγα λοιπόν σε ένα διπλανό τραπέζι, γεμάτο με τηγανητές πατάτες και burgers, άρπαξα ένα βρώμικο μαχαίρι, και άρχισα να χαρακώνω το χέρι μου, λέγοντάς του πόσο πολύ τον αγαπώ. Δυστυχώς για μένα, το κόψιμο ήταν πολύ βαθύ και δεν μπορούσα να σταματήσω να αιμορραγώ. Ο Ozzy μου είπε πως πρέπει να καλέσουμε ασθενοφόρο, αλλά όταν έφτασαν, θεώρησαν ότι εγώ ήθελα να αυτοκτονήσω, και έτσι με πήγαν στο νοσοκομείο, όπου με έφεραν σε επαφή με ψυχολόγο! Μάταια προσπαθούσα να τους πείσω για το αντίθετο», είπε χαρακτηριστικά αφήνοντας άφωνο το τηλεοπτικό κοινό.

Η παρουσιάστρια προέβη σε αυτή την εξομολόγηση προκειμένου να αποτρέψει όσα κορίτσια σκοπεύουν να κάνουν το ίδιο. «Αν κάποιος, κάποια σκοπεύει να βλάψει τον εαυτό του για να αποδείξει σε κάποιον πόσο τον αγαπά, να θυμάται πως οι ουλές είναι μόνιμες και δεν φεύγουν. Μένουν εκεί, και στα 61 σου, είναι μια τραγική υπενθύμιση», σημείωσε η ίδια.

Δείτε το απόσπασμα:


faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου