Μαρία Ηλιάκη: Οι νέες δηλώσεις για την Κατερίνα Καινούργιου και η προσωπική αποκάλυψη


Οι δηλώσεις για την άσπονδη φίλη της και η προσωπική αποκάλυψη.

Η Μαρία Ηλιάκη παραχώρησε συνέντευξη στο «Celebrity» και μίλησε, μεταξύ άλλων, για τα αρνητικά που ακούγονται και γράφονται για εκείνη, αναφέρθηκε στην προσωπική της ζωή, αποκάλυψε πως νιώθει τελικά για την Κατερίνα Καινούργιου και εξομολογήθηκε αν την ενοχλεί που ο Μάκης Πουνέντης κάνει παρέα με την πρώην συνεργάτιδά της.

Διαβάστε μέρος της συνέντευξής της παρουσιάστριας:

Αυτά τα «διάφορα» που λες ότι έχουν γραφτεί και φαντάζομαι εννοείς όσα αναφέρονται στα νούμερα τηλεθέασης, στο ύφος της εκπομπής ή στις περίεργες απαιτήσεις που έχεις, ότι π.χ. ζητάς καμαρίνια, ότι θέλεις τα δικά σου καλλυντικά ή ότι μιλάς άσχημα στους συνεργάτες σου πόσο σε ενοχλούν; «Κοίταξε, από τον πρώτο μήνα μιας ψυχαγωγικής εκπομπής σε ένα καθαρά ενημερωτικό κανάλι δεν μπορούμε να μιλήσουμε για νούμερα. Πρέπει να γίνει συνήθεια στον κόσμο ότι ο ΣΚΑΪ έχει πλέον και ψυγαχωγία. Βέβαια, με το διαδίκτυο και τα blogs και όλα τα εναλλακτικά Mέσα, ο καθένας μπορεί να γράφει ό,τι θέλει, ανώνυμα και επώνυμα. Τώρα αναφορικά με τα όσα λέγονται για τις απαιιτήσεις μου τα θεωρώ ανεδαφικά».

Δεν θέλω να αναφερθείς στην όποια διένεξή σας. Θα ήθελα, όμως, μια απάντηση σε αυτό που είπε πως πιστεύει ότι θα ξαναμιλήσετε στο μέλλον. «Όπως έχω πει και παλαιότερα, οι σχέσεις κάνουν κύκλους. Οπότε είναι πιθανόν και να ξαναμιλήσουμε».

Αλήθεια, σε ενοχλεί που ο Μάκης Πουνέντης κάνει παρέα μαζί της; «Να πω σε κάποιον, ποιον θα συναναστρέφεται; Αν είναι δυνατόν. Τι είμαστε, χούντα;».

Αυτό περίμενα να μου απαντήσεις. Άλλωστε, όλοι κάνουμε παρέα με ανθρώπους που έχουν επαφές με κάποιους που ίσως να μη συμπαθούμε. «Δεν είπα ποτέ ότι δεν τη συμπαθώ!».

Οκ, απλώς αυτό αφήνεις να εννοηθεί, μη θέλοντας να μιλήσεις για εκείνη. «Όπως σου είπα νωρίτερα έχω βάλει τελεία σε αυτό το θέμα, όχι όμως ότι δεν τη συμπαθώ την Κατερίνα!».

Είσαι ερωτευμένη; «Είμαι πολύ χαρούμενη αυτή την περίοδο. Δεν θα σου πω λεπτομέρειες, αλλά όλα στην προσωπική μου ζωή πάνε περίφημα και είχε πολλά χρόνια να μου συμβεί αυτό».


faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου