Η πίκρα πίσω από το πλατύ χαμόγελο της Μ. Εκμεκτσίογλου - Τι στιγμάτισε τη ζωή της;


Μπορεί να τη γνωρίσαμε και να συνεχίζουμε να τη βλέπουμε με ένα πλατύ χαμόγελο, όμως μέσα της, κρύβει μεγάλη πίκρα.

Η Μαρία Εκμεκτσίογλου, η Πολίτισσα που έχει μαγέψει την ελληνική τηλεόραση με το σκέρτσο και τη χαρά της, έχει περάσει πολύ δύσκολες στιγμές.

"Έχω κλάψει πάρα πολύ. "Έφυγε" όλη μου την οικογένεια. Πρώτα έχασα τον αδελφό μου, αμέσως μετά τη μητέρα μου και αργότερα τον πατέρα μου. Όταν έχασα τον αδελφό μου σε ηλικία 28 χρονών , εγώ ήμουν στα 15 μου. Σκοτώθηκε σε τροχαίο δυστύχημα στα Καμμένα Βούρλα. Γι' αυτό δεν έρχομαι ποτέ οδικώς από Θεσσαλονίκη- Αθήνα. Δεν μπορώ να περάσω από το σημείο που είναι τα Καμμένα Βούρλα. Αυτό είναι μια πληγή για μένα" ανέφερε στο Λοιπόν.


http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου