"Δεν θέλω να φωτογραφίζομαι με τους φανς μου, γιατί μυρίζουν οι μασχάλες τους!"


Οι φανς τι έχουν να πουν άραγε;

Αν αναρωτήθηκες ποτέ τον λόγο που δεν έχεις δει τόσα χρόνια τον Νίκο Χορταρέα σε φωτογραφία με άλλον πλάι του, σήμερα ο απορίες σου θα σου λυθούν οριστικά! Το γνωστό μέντιουμ, μετά τις δικαστικές του περιπέτειες στην Κύπρο, μιλάει στο Down Town,  δηλώνει το πιο όμορφο και sexy μέντιουμ στην Ελλάδα και εξηγεί γιατί δεν φωτογραφίζεται ποτέ καλοκαίρι με τους φανς του…

Τι είναι το καλάι;

Είναι το βαρίδι που ρίχνουμε για να πιάσουμε ψάρια. Παίρνω το βαρίδι, το λιώνω, το ρίχνω μέσα στο νερό και διαβάζω ύστερα τα σχέδια που σχηματίζονται. Δεν μπορούν να το κάνουν όλοι αυτό. Επίσης, ασχολούμαι και με την αστρολογία. Εκεί, όμως, οφείλω να παραδεχτώ ότι υπάρχουν καλύτεροι από εμένα: Λίτσα Πατέρα, Κώστας Λεφάκης και Βιργινία Λεούση. Οι καλύτεροι αστρολόγοι είναι τρεις στην Ελλάδα. Το καλύτερο μέντιουμ ένα. Και τον Λένε Νίκο Χορταρέα. Είμαι το καλύτερο, το ομορφότερο και το πιο σέξι μέντιουμ της Ελλάδας.

Ποιο είναι το σέξι χαρακτηριστικό πάνω σου; 

Όταν χαμογελάω φωτίζει ο κόσμος. Αναμφίβολα, το χαμόγελο μου είναι το δυνατό μου σημείο. Από εκεί και πέρα δεν θα έλεγα ότι προσέχω ιδιαίτερα την εμφάνιση μου. Θα φροντίσω τον εαυτό μου μόνο όταν βγω στην τηλεόραση. Εκεί, ναι, θα βάλω τα χρυσαφικά μου και θα φτιάξω μαλλί υπερπαραγωγή. Βέβαια, είμαι με τα φεγγάρια μου. Έχει τύχει να βγω να πω τα άστρα φορώντας μόνο το βρακί μου.

Γιατί; 

Γιατί ξέρω πως ό,τι κι αν φορέσω, όσο εκκεντρικά κι αν ντυθώ, η μούρη μου θα κλέβει πάντα την παράσταση. Με ρωτούν πολλοί γιατί βάφω τα μαλλιά μου. Για να αναδεικνύω ακόμη περισσότερο τα χαρακτηριστικά του προσώπου μου και να δείχνω καλλονός, είναι η απάντηση.

Πόσα ερωτικά μαντζούνια υπάρχουν; 

Εξαρτάται από την περίπτωση που θέλεις να τα χρησιμοποιήσεις. Υπάρχουν σεξουαλικά φίλτρα που βοηθούν στη λίμπιντο, σεξουαλικά αρώματα που τα φοράς και δεν μπορεί ο άλλος να σου αντισταθεί, διάφορα ερωτικά φίλτρα για να φέρεις ξανά κοντά σου τον σύντροφο σου. Υπάρχει βέβαια και το μανόγαλο. Είναι το γάλα που παίρνουμε στη γέννα. Όπως δεν μπορεί να χωρίσει η μάνα από την κόρη, έτσι δεν χωρίζει ποτέ και το ζευγάρι χρησιμοποιώντας το μανόγαλο. Φέρνω επίσης τυχερά κόκαλα νυχτερίδας από τις πυραμίδες της Αιγύπτου.

Έχεις χρησιμοποιήσει ποτέ κάποιο τέτοιο φίλτρο;

Όχι, γιατί δεν μου χρειάζονται. Εμένα πουλάει η μούρη μου, αγάπη μου. Πουλάει η προσωπικότητα και ο αέρας μου. Όποιον θέλω τον έχω για σύντροφο. Βγαίνω έξω στον δρόμο και δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην αναγνωρίζει τον Νίκο Χορταρέα. Είμαι ένα μέντιουμ σταρ και μακάρι να ήταν όλοι σαν εμένα. Κάθε μέρα με πλησιάζουν περισσότεροι από διακόσιοι άνθρωποι που θέλουν να βγάλουν φωτογραφία μαζί μου. Προσπαθώ να τους αποφύγω γιατί ειδικά το καλοκαίρι ιδρώνουν και μυρίζουν οι μασχάλες τους. Πολλές φορές δεν θέλω καν να με ακουμπούν, αλλά τι να τους κάνω! Είναι φανς!

marymary.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου