Η αποκάλυψη της Ρένιας Λουιζίδου που έφερε τα πάνω – κάτω! Διέψευσε δημοσίως ότι….


Στην εκπομπή «Σπίτι μου σπιτάκι μου» βρέθηκε καλεσμένη η Ρένια Λουιζίδου

Η ηθοποιός έκανε μία αποκάλυψη που άφησε άφωνη την ομάδα της Σπυροπούλου αλλά και τους τηλεθεατές, όταν ο Παύλος Σταματόπουλος της είπε: «Μου έκανες like χθες στο Ινσταγκραμ..» κι εκείνη απάντησε λέγοντας…»Όχι εγώ! Εγώ ποτέ δεν είχα λογαριασμό στα social media…Δεν έχω ούτε twitter, ούτε Facebook. Τα διαχειρίζονται άλλοι και δεν ξέρω και καν ποιοι είναι ούτε τα έχω ψάξει, αλλά εγώ δεν έχω…».

Όλοι καταλαβαίνετε έμειναν άφωνοι καθώς όπως αποκάλυψαν στον αέρα τους έχει κάνει λαικ, σχόλια και άλλα πολλά αλλά όπως φάνηκε…δεν είναι η ίδια! Έτσι για πρώτη φορά ενημέρωσε τους πάντες πως δεν είχε ποτέ social media…Αυτό να το γνωρίζετε και όλοι εσείς που ενδεχομένως μπορεί να την ακολουθείτε κάπου… Δείτε την ανακοίνωση της στο βίντεο που ακολουθεί:



youweekly.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου