Η μεγάλη εξομολόγηση της Ελένης Φιλίνη: «Δεν ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ ποτέ γιατί….»


Το sex symbol των 80s κάνει ένα δυναμικό comeback στην TV και μας μιλά για τον έρωτα, τη ζωή της, την άλλη μεγάλη αγάπη της το τραγούδι, την ποιητική συλλογή που σκέφτεται να εκδώσει, γιατί δεν έχει κάνει ακόμα καμία πλαστική επέμβαση, αλλά και γιατί είπε «όχι» στην καριέρα στο εξωτερικό.


Η Ελένη Φιλίνη, μιλά αποκλειστικά στο You!


Διπλό comeback με ρόλους-έκπληξη και στο «Κάτω Παρτάλι» και στα «Κλεμμένα όνειρα»…

«Στο “Κάτω Παρτάλι” είμαι πολύ φιλόξενη, υποδέχομαι τον κόσμο με ένα δίκανο στο χέρι! Η Φιλιώ είναι πραγματικά ένας πολύ ενδιαφέρων χαρακτήρας. Με το που διάβασα το σενάριο είπα «ναι» χωρίς δεύτερη σκέψη. Αλλά και στα «Κλεμμένα όνειρα» έχω έναν ρόλο-ανατροπή, αφού κάνω τη μητέρα του Μαλτέζου που φέρνει τα πάνω-κάτω στο σενάριο.

Τη δεκαετία του ’80 ήσασταν το απόλυτο sex symbol. Σας ζήλευαν οι κατά καιρούς σύντροφοί σας; 

Το να σε αγαπάνε είναι καλό. Αν είναι ένας άντρας ζηλιάρης, ζηλεύει όπως και να έχει. Άλλωστε όταν είσαι ερωτευμένος, ζηλεύεις…

Έχετε ερωτευτεί -και σας έχουν ερωτευτεί– πολύ; 

Εννοείται… Και τα δύο έχουν συμβεί… Έχω ερωτευτεί και με έχουν ερωτευτεί. Αλλά πάντα μπορεί να υπάρξει κάτι παραπάνω.

Φτάσατε τρεις φορές ένα βήμα πριν από το γάμο αλλά δεν το τολμήσατε. Γιατί; 

Δεν είμαι κατά του γάμου, απλώς είμαι άνθρωπος που βλέπει το μετά. Στη ζωή μου, σε πιο μικρή ηλικία, έψαχνα το ιδανικό, που δεν υπάρχει, φυσικά. Δεν ήθελα να παντρευτώ, να κάνω ένα παιδί και να χωρίσω.

Έχετε μετανιώσει που δεν αποκτήσατε παιδί;

Καθόλου. Η μητέρα μου έλεγε: «Αν κάνεις παιδί ο εαυτός σου θα έρθει σε δεύτερη μοίρα. Αλλιώς κάτσε μόνη σου και πέρνα μια χαρά»… Και εγώ το ακολούθησα…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ YOU ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ!


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου