Σάκης Μπουλάς: Μίλησε για το πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας που έχει



Ο Σάκης Μπουλάς είναι ένα πολύ αισιόδοξο άτομο! Ό,τι και αν του συμβαίνει το ξεπερνάμε δύναμη και θέληση!

Ο ίδιος, μιλώντας στη  Real News αναφέρεται στο πρόβλημα υγείας που του συμβαίνει αυτό το διάστημα: "Όταν είχα τη μεγάλη περιπέτεια με την υγεία μου, το 2005, όταν χρειάστηκε να κάνω τετραπλό μπαϊπάς, δεν τρόμαξα, δεν φοβήθηκα καθόλου. Είχα την αίσθηση ότι θα πέσω και θα κοιμηθώ, θα ξεκουραστώ. Απλώς συνειδητοποίησα κάποια πράγματα και είδα τι έπρεπε να αλλάξω. Αν φτάσεις στο παραπέντε, αν δεις τα ραδίκια ανάποδα, επιστρατεύεις υπομονή και πειθαρχία. Πολλές φορές, όταν βρίσκω δύναμη πειθαρχώ. Γίνομαι άλλος άνθρωπος. Έτσι ξεπέρασα και το πάθος μου με το ποτό, με πειθαρχία και επιμονή και τα κατάφερα μόνος μου. Είμαι βέβαια λίγο των άκρων. Ή όλα ή τίποτα. Τώρα το πρόβλημα της υγείας μου είναι πολύ σοβαρό, αλλά για άλλη μια φορά είμαι αισιόδοξος".

 Όμως δεν το βάζει κάτω: "Είμαι από τη φύση μου αισιόδοξο άτομο. Πρέπει να υπάρχει ελπίδα, διαισθητικά το λέω. Είμαι δυνατός εγώ. Είμαι δεκαθλητής. Είμαι ράμπο! Αυτό είναι κατάρα και ευχή ταυτόχρονα. Αλλά θα τα καταφέρω".

 Ευχόμαστε μόνο τα καλύτερα για τον αγαπημένο ηθοποιό και τραγουδιστή!



athensbars.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου