Ναταλία Γερμανού, Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, το αχάριστο γαϊδούρι και το παγωμένο κλίμα!



Η Ναταλία Γερμανού μίλησε στο «Πρωινό mou» για την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου!

Μεταξύ άλλων τόνισε ότι θαυμάζει την γενναιότητα και τον τσαμπουκά της 24χρονης παρουσιάστριας.


"Η Κωνσταντίνα δεν ήρθε με σκοπό να φάει κάποιον. Είναι ένα κορίτσι με απίστευτα γερό στομάχι και τσαμπουκά. Κάποιοι άνθρωποι είναι τυχεροί, τους κλήρωσε. Κι εμένα μου κλήρωσε να είμαι η κόρη του Γερμανού.", είπε η παρουσιάστρια. Και πρόσθεσε: "Η εκπομπή ανήκει στον Alpha. Ο Alpha ανήκει στον κ. Κοντομηνά. Εγώ είμαι στο κανάλι από το 2006 και ο άνθρωπος αυτός μου έχει φερθεί άψογα, μου έχει δώσει του κόσμου της ευκαιρίες. Αν είχα παράπονο, θα ήμουν το πιο αχάριστο γαϊδούρι του κόσμου. Θα βάλει όποιον παρουσιαστή θέλει, όπου θέλει και όπου κρίνει εκείνος".
Και δεν δίστασε να πει ότι όταν πρωτοείχε πάει η Κωνσταντίνα στην εκπομπή υπήρχε μία αμηχανία: "Ναι, υπήρχε μια αμηχανία. Ένα κλίμα λίγο παγωμένο. Οι ομάδες θέλουν χρόνο για να δέσουν. Πιστεύω τώρα ότι είμαστε μια χαρά".





Πηγή: http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου