Ηλίας Μαμαλάκης: «Έπρεπε να επανέλθω, να σταματήσω να ζω θλιμμένος»



Ο Ηλίας Μαμαλάκης σε πρόσφατη συνέντευξή του εξομολογήθηκε ότι μετά τον χαμό της συζύγου του είχε αποφασίσει να μην ξαναμαγειρέψει.

Μετά από σκέψη αποφάσισε ότι πρέπει να επανέλθει και να παλέψει ώστε να μην ζει μέσα στην θλίψη. Ακόμα σχολίασε και την απόφασή του να ξαναπαντρευτεί. «Η αιτία ήταν ότι έπρεπε να επανέλθω, να σταματήσω να ζω θλιμμένος. Η σύζυγός μου έφυγε από τη ζωή και τώρα απολαμβάνει την πνευματικότητα. Εγώ ασχολούμαι πολύ με τη δουλειά μου, με τους φίλους μου και έχω και έναν άνθρωπο δίπλα μου για συντροφιά. Να μοιράζομαι όμορφες στιγμές. Όσο για το γάμο, θα σου πω ότι ήταν κάτι που δεν θα έκανα ποτέ. Δεν με αφορούσε πια και ούτε το σκεφτόμουν. Ωστόσο, ήταν πολύ σημαντικό για τη γυναίκα με την οποία είμαι μαζί της. Και είπα: "εμένα δεν με αφορά, δεν με νοιάζει το να ξαναπαντρευτώ, αλλά αφού είναι κάτι σημαντικό για σένα και το θέλεις τόσο πολύ, τότε εντάξει!". Έτσι έγινε». Η συντροφικότητα απαλύνει τις πληγές του παρελθόντος και του χαμού της γυναίκα της; «Τι πληγές τις απαλύνει, δεν τις επουλώνει, ο χρόνος. Και μόνο. Από εκεί και πέρα, αν τύχει και βρεις έναν άνθρωπο, τότε μοιράζεσαι και ζεις μαζί του τη συντροφικότητα. Δεν νιώθεις ένα άδειο και πεταμένο κούτσουρο», στο περιοδικό «DownTown Κύπρου».


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου