Νανά Καραγιάννη: "Είμαι σίγουρη ότι θα ξαναγίνω όπως ήμουν πριν τη νευρική ανορεξία"



Για τη μάχη που δίνει με τη νευρική ανορεξία μίλησε η Νανά Καραγιάννη που ήταν καλεσμένη στην εκπομπή της Αννίτας Πάνια «Αννίτα SOS».

«Είμαι καλύτερα από ότι στο πρόσφατο παρελθόν, χειρότερα από ότι στο μακρινό. Δεν είναι γρίφος. Μπλεγμένο αλλά σαφές παράλληλα» είπε η Νανά.

Όπως εξομολογήθηκε η δημοσιογράφος-παρουσιάστρια όλα ξεκίνησαν από διάφορα οικογενειακά προβλήματα που είχε, ενώ υποστήριξε πως ποτέ της δεν είχε κάνει δίαιτα. «Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου το οικογενειακό μου περιβάλλον δεν ήταν πως θα το ήθελα. Οι γονείς μου χώρισαν όταν ήμουν 8 και πριν βέβαια δεν ήταν χαρούμενη η κατάσταση μέσα στο σπίτι» είπε χαρακτηριστικά.

Κοιτάζοντας της φωτογραφίες του παρελθόντος, η Νανα Καραγιάννη είπε στην Αννίτα  ότι «είναι σίγουρη πως θα γίνει πάλι έτσι», ότι δηλαδή θα βρει πάλι την παλιά εικόνα της και πάνω απ' όλα την υγεία της.


star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου