Κατσούλης – Καραβάτου: Η ζωή με την κόρη τους και η οικονομική κρίση


Στο περιοδικό ΕΓΩ!Weekly ο Κρατερός Κατσούλης μίλησε για την καθημερινότητά του στο πλευρό της Κατερίνας Καραβάτου και της 20 μηνών κόρης τους, Αέλιας, ενώ σχολίασε και τις επιπτώσεις που έχει στον χώρο της υποκριτικής η οικονομική κρίση.

Η σύζυγός σας, Κατερίνα Καραβάτου, είπε στο "ΕΓΩ!Weekly" ότι το πρώτο διάστημα που γεννήθηκε η κόρη σας ζοριζόταν, αφού λείπατε πολλές ώρες από το σπίτι.

Από τον περασμένο Αύγουστο μέχρι τον Ιανουάριο, έλειπα 17-18 ώρες από το σπίτι για δουλειές. Τους πρώτους 2,5 μήνες, αφού γεννήθηκε η μικρή, βέβαια, κανείς δεν το κούνησε από το σπίτι! Εγώ είχα αναλάβει τη νυχτερινή βάρδια, επειδή η Κατερίνα θήλαζε και θα ήταν αδιανόητο να είναι συνέχεια ξύπνια.

- Ποια ήταν η πρώτη λέξη που είπε;

Νομίζω ότι ήταν «γαβ», γιατί παρατηρούσε συνέχεια τα σκυλιά στον δρόμο. Εγώ, βέβαια, της είπα ότι η πιο σημαντική πρόταση που πρέπει να μάθει είναι: «Μπαμπά, σε λατρεύω!».

- Λένε ότι κανένας άντρας δεν είναι έτοιμος ποτέ να γίνει πατέρας.

Αυτά τα «ποτέ» και τα «κανείς» τα ακούω με μεγάλη επιφύλαξη. Δεν αισθάνθηκα να γυρνάει ο κόσμος μου ανάποδα όταν γεννήθηκε το παιδί, με την έννοια του φόβου που μπορεί να δημιουργήσει αυτή η συνθήκη. Βεβαίως και μου ήταν άγνωστο όλο αυτό, εννοείται ότι δεν ήξερα πολλά πράγματα, αλλά ειλικρινά δεν αισθανόμουν πανικό που δεν τα ξέρω. Έλεγα ότι θα τα μάθω. Ήθελα να το δω ήρεμα και βήμα – βήμα.

- Σας ανησυχεί που η Αέλια θα μεγαλώσει σε ένα αβέβαιο μέλλον λόγω κρίσης;

Με ανησυχεί και με εξοργίζει. Είναι, όμως, μόλις 20 μηνών. Μέχρι τα 18 της, που θα βγει στην αγορά εργασίας, μπορεί ακόμα και να... ζούμε σε άλλον πλανήτη. Τα πράγματα υποχρεωτικά κάποια θα πρέπει να αλλάξουν. Δεν μπορεί να οδεύουν άνθρωποι καθημερινά με ταχύτατους ρυθμούς στην εξαθλίωση.

- Υπήρχε περίοδος που ζούσατε με λίγα χρήματα; Που δυσκολευόσασταν να τα βγάλετε πέρα;

Είμαι 22 χρόνια σε αυτήν τη δουλειά. Και άνεργος έχω υπάρξει και τα λεφτά έχω μετρήσει για να δω εάν θα φτάσουν μέχρι το τέλος του μήνα και εξακολουθώ να τα μετράω. Είναι λίγοι στον κόσμο, πλέον, αυτοί που δεν το κάνουν. Εμείς οι ηθοποιοί έχουμε μάθει να είμαστε λειτουργικοί και χαρούμενοι, ακόμα και αν ξέρουμε, για παράδειγμα, ότι για το σήριαλ για το οποίο εργαστήκαμε θα πληρωθούμε 11 μήνες μετά την προβολή του. Και να μην ξέρουμε εάν θα πάρουμε όλα τα χρήματα και εάν θα τα πάρουμε εγκαίρως.


news.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου